Toon posts:

Alle USB poorten in 1 keer kapot?? Of iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu al een tijd problemen met USB apparaten aan te sluiten. Zodra ik er 1 probeer aan te sluiten gaat het CPU gebruik van de computer naar 100% en blijft op dat punt, zelfs als ik het apparaat weer verwijder. (alleen een reboot haalt het weer omlaag naar het normale punt). Alle drivers heb ik al eens opnieuw geinstalleerd en zelfs Windows opnieuw geinstalleerd. Het probleem is nog steeds niet opgelost. (Het heeft wel gewerkt hiervoor, maar het is gewoon gestopt met werken en dit probleem bleef).

Als de computer opnieuw is opgestart met het USB apparaat nog steeds ingeplugt, alleen dan pas wordt het gedetecteerd.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:48
Misschien handig om even te vermelden welke USB apparatuur je aansluit?

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
En welke Windows-versie het betreft, welk moederbord je hebt, welke USB drivers, etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Rone op 22-09-2005 09:45 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

Topicstarter
Maakt niet uit wat voor USB ding ik aansluit, het is altijd hetzelfde resultaat.
Heb Windows XP Professional. En zoals ik al zei, het heeft altijd gewerkt maar zomaar ineens kapte hij er gewoon mee om het NORMAAL te doen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 09:49 ]

• AmdJunk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-12-2025
toch heel handig om te vermelden welk mobo je hebt, voor een paar euri heb je een USB kaartje steek die er eens in en kijk dan of je USB wel werkt.