Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
daar staat hij niet bijNieuwsberichten van donderdag 22 september
probleem is:
Hij is gisteren al geschreven, vandaar dat hij niet bij de headlines zou horen te staanDoor Wouter Tinus - woensdag 21 september 2005 - 21:05 - Views: 6.141
volgens mij heb ik het verkeerd begrepen
[ Voor 11% gewijzigd door Outerspace op 22-09-2005 09:41 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Verwijderd
Alleen wat TS denk ik bedoelt is dat dat van AMD niet bij de headlines van wo staat (wel wo geschreven).
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2005 09:40 ]
Het is een feature, geen nieuwspost, en die staan bij de reviews
Kon je ook afleiden aan het feit dat het meerdere pagina's waren, dat gebeurt met een nieuwspost nooit
[ Voor 53% gewijzigd door Yoeri op 22-09-2005 09:43 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dat is de titel van de pagina waarop je zit.
Daaronder krijg je eerst twee Frontpage-aankondigingen. Die kunnen naar een nieuwspost verwijzen (meestal het geval) maar ook naar .plans, reviews of andere items. Dààronder krijg je dan de lijst met headlines van de actuele nieuwsposts.
Inderdaad, omdat hij nu nog bovenaan staat om onder de aandacht gebracht te worden. Na een tijdje zal deze Frontpage-aankondiging automatisch verdwijnen en zal hij onderaan bij de gewone review-aankondigingen terechtkomen.Joost E. Boere schreef op donderdag 22 september 2005 @ 09:45:
Ik blijf koppig: hij staat ook niet bij "Reviews, features & aankondigingen" op de frontpage.
Er is een verschil tussen
- 'de reviews', waar hij wel staat
- de review-aankondigingen, waar hij komt te staan zodra de frontpage-aankondiging vervalt
- de nieuwsposts, waar hij niet staat
- De tijdelijke frontpage-aankondigingen om iets onder de aandacht te brengen, bovenaan de Frontpage
[ Voor 6% gewijzigd door Yoeri op 22-09-2005 09:49 ]
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten