Hoi, ik dacht even een simpele printbutton te maken, maar dat valt toch tegen. Ik heb dus een nieuw bestand aangemaakt met daarin een chart, dit wordt gedaan via een kleine interface die ik gewoon in een sheet heb aangemaakt met een aantal buttons. Het leek me leuk ook een button aan te maken voor het printen van de chart. Nu heb ik van alles al geprobeerd, maar hij zegt continue als error dat er geen object aanwezig is of dat er nog iets geset moet worden:
Zo ziet het er ongeveer uit, ik heb dat stukje comment ook geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Weet iemand zoiets werkend te krijgen? Alvast bedankt!
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| Public uitbestand As Workbook Public naarbestand As Workbook Public fileconversion As Workbook Public uitbestandnaam As Variant Public naarbestandnaam As Variant Public nrofshots As Integer Public nrofpoints As Integer Public savenaam As String Public NieuweNaam As String Public grafiek As Chart Public Sub main() blabla en een hoop geset van variabelen End sub Public Sub CommandButton5_Click() 'With naarbestand.Worksheets(1).PageSetup ' .CenterHorizontally = True ' .CenterVertically = False ' .Orientation = xlLandscape ' naarbestand.Worksheets(1).PrintOut 'End With naarbestand.grafiek.PrintOut End Sub |
Zo ziet het er ongeveer uit, ik heb dat stukje comment ook geprobeerd, maar dat werkt ook niet.
Weet iemand zoiets werkend te krijgen? Alvast bedankt!