Toon posts:

[Mysql export]>> geen rechten???

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers.

Ik zit het met het volgende probleem.
Ik heb een website (mambo) draaien met mysql database. dit werkt perfect.
Nu wil ik echter een dump maken van de database en heb ik phpmyadmin erbij gezet waarbij ik dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruik voor de database maar ik krijg steeds een melding dat ik geen rechten heb...

Ik heb ook al verschillende andere scripts geprobeerd zoals ze hier op tweakers staan en ook al andere progs zoals de EMS-mysql manager en MYSQL front maar ik krijg er geen vat op....
iemand enig idee?

vind het dus vreemd dat de site met dezelfde gebruiker en wachtwoord wel kan draaien maar phpmyadmin niet :S

grtz

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Eeh.. wat heeft dit met programmeren/ontwikkelen te maken?
Dit lijkt puur een rechtenprobleem.

Als je zelf alles host is het vrij makkelijk om zelf een dump te maken. Als je dit niet zelf host (waar ik vanuit ga) dan kan je altijd aan je hoster een dump vragen van de DB of vanuit PHP een dump van de DB trekken. Weet je wat voor rechten je precies hebt? Heb je al op het phpMyAdmin forum rondgekeken? Vraag het anders eens aan je hoster.

Aangezien je vraag niks met ontwikkelen te maken heeft, en je ook nog terecht kunt bij je hoster en bij het phpMyAdmin forum doe ik dit topic op slot.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.