Bij mij doet deze site het niet in mijn IE(6) op WinXP. De site is gemaakt in Flash maar dat is in de eerste instantie niet het probleem. De site laadt namelijk wel, maar ik kom niet voorbij die preloader. Hij laadt tot de 100% en dan blijft ie staan op 'Even geduld AUB'. Ik heb Flash player en Shockwave opnieuw gedownload dus daar ligt het niet aan. En het gekke is bovendien dat ie het in Firefox wel doet! Heeft iemand ideeen, want ik snap er echt niks van...
Hier werkt het gewoon
Misschien een audio probleem: * BoAC hoort geluid iig.
Misschien eens de instellingen nakijken.
je weet wel internet opties->geavanceerd. Of beveiliging. mogelijk dat het daar vandaan komt.
je weet wel internet opties->geavanceerd. Of beveiliging. mogelijk dat het daar vandaan komt.
Zelfs als ik alle instellingen op z'n laagst zet (je weet wel, ook dat veiligheidsniveau) doet ie 't nog niet. Ik raak er echt gefrustreerd van!
Verder kan ik ook geen instellingen vinden die hier nou iets te maken mee zouden kunnen hebben... Kunnen ze niet m'n IP niet geblocked hebben ofzo...
Heb je die flash-site zelf gemaakt? Dan kun je misschien 'onderdelen' uitzetten en dan weer proberen te laden 
Misschien zijn het instellingen in je flash-player?
Misschien zijn het instellingen in je flash-player?
ik heb de site niet zelf gemaakt, anders had ik het probleem niet in IE gezocht, iemand nog andere suggesties?
Pagina: 1