Toon posts:

beperkt internetverkeer ADSL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal, misschien is dit een oude koe, maar ik heb sinds eind vorige week nogal last va een beperkt internetverkeer. zo kan ik MSN niet meer in, en werken veel .com sites niet meer... het lijkt erop dat ik alle buitenlandse sites niet meer bezoeken kan.

ik heb ADSL via versatel (lite, voorheen zon-lite) en zit achter een ISDN-router... Deze heb ik gereset evenals 1 computer in het thuisnetwerk dat ik heb. Het probleem blijft echter bestaan. Iemand een idee waar dit aan ligt?

graag reactie want ik word er bijzonder chagarijnig van zo, hahaha

Martijn

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Graag meer input over je eigen troubleshooting tot nu toe, want als ik dat niet zie word ik dáár weer minder vrolijk van ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:04
Misschien een firewall die roet in het eten gooit, heb je misschien Norton Internet Security op je PC staan die te strak staat afgesteld?

Probeer eens terug te denken wat je eind vorige week gedaan hebt wat het probleem zou kunnen veroorzaken (iets gewijzigd aan netwerkinstellingen, een nieuw programma geïnstalleerd, hardware eruit/erin?) :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2025
Ik denk dat je je firewall instellingen hebt veranderd. Zet je firewall instellingen op "allow all" en probeer opnieuw.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
-Wat lukt er allemaal nog wel dan?
-Welke versie van MSN, Internet Explorer en Windows gebruik je? Die laatste hoort in Windows Operating Systems in de topictitel zoals je kan lezen in Windows Operating Systems - Policy
-Hoe is alles nu ingedeeld (dhcp, dns en such)
-Kan je die hosts wel pingen of nslookuppen of telnetten?

Wat heb je zelf allemaal verder al geprobeerd, gezocht en gevonden? Zet je firewall en virusscanner eens helemaal uit om te kijken of dat wellicht de boel blokkeert(vaak wel). Maar zoals hierboven ook al aangegeven hebben we veel meer informatie nodig om je hier mee te kunnen assisteren. Hier op GoT hebben we een aantal regels opgesteld waarin onderandere dat in staat. Check de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even, en vul met het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif rechtsbovenaan je topicstart even je bericht aan, met alle relevante informatie. Vermeld ook even het os. Dan zet ik dat zodra we het weten in de titel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik vermoed eigenlijk dat het om spyware e.d. gaat, dus scan voor de zekerheid even op spyware, malware, je kent het grut wel... ;)

Controleer tevens je HOSTS file... :)
Pagina: 1