Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Logitech headset biedt geen bluetooth services op XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een Logitech Mobile Freedom bluetooth headset gekocht en gepaired met mijn gsm werkt ie goed.

Echter, pairen met mijn beide Win XP pc's gaat goed en de headset wordt dan ook als 'audio device' herkend maar er wordt geen enkele service gekoppeld zodat de headset ook als zodanig gebruikt kan worden.

De online helpdesk van Logitech stuurt me het bos in met een verwijzing naar een PDF van een andere headset waar je uit kan opmaken dat er vervolgens wel een audio service geactiveerd wordt (zonder drivers).

Iemand een idee?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volgens mij ligt dit aan je BT drivers op je PC.

Welke gebruik je momenteel?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
Een Mycom dongle met de drivers van Microsoft die volgens mij bij SP2 geleverd werd.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Probeer de widcomm drivers eens....

Maar voor betere informatie kan dit topic misshien naar IT geschopt worden, daar lopen meer mensen die veel kennis hebben over bluetooth.

Het lijkt mij in ieder geval dat het aan de bluetooth driver op je PC ligt

Edit:
Ik heb even een Topic Report aangemaakt. Dan kunnen we even kijken wat de modjes ervan denken om dit topic te moven naar het Internet & Telefonie subforum

[ Voor 26% gewijzigd door Ginz op 21-09-2005 22:14 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm headsets zijn niet echt gadgets he, meer AV: door het bluetooth-verhaal past het echter beter in IT. Move GT > IT derhalve :)

LinkedIn
Instagram

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:28

Klippy

Still Game

Ik zou ook eens widcomm drivers proberen.
Had ongeveer hetzelfde probleem, maar dan met een GSM.

XP zag de telefoon gewoon connecten, maar ik kon er helemaal niks mee, alleen bestanden verzenden.
Met nieuwe drivers had ik wel opeens alle services.

Zie ook topic: Bluetooth oortje + dongle
Als de bluetooth dongle het 'headset' profiel ondersteunt, dan kun je (alleen met de Widcomm software, niet met de XPSP2 bluetooth software!)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Pagina: 1