Toon posts:

usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb een pentium 3 733 mhz .heb een actieve usb aangesloten, als ik nu de pc uitzet blijven alle lampen branden dvd brander en de lampen van pc zelf ,hoe kan dit? en als ik de sroom eraf haal is er niks aan de hand.van de usb hub dan.ik moet de pc trouwens ook zelf met de knop uitzetten. gebruik xp prof sp 2

• TheovdS
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06:34
:? Wat is actieve USB?
:? Wees eens wat duidelijker!
:? Wat heb je zelf al geprobeerd?

Edit:
Welkom op G.O.T. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door TheovdS op 21-09-2005 21:29 ]

• enveekaa
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-02 15:53
Verklaar u nader 8)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:25:
heb een pentium 3 733 mhz .heb een actieve usb aangesloten, als ik nu de pc uitzet blijven alle lampen branden dvd brander en de lampen van pc zelf ,hoe kan dit? en als ik de sroom eraf haal is er niks aan de hand.van de usb hub dan.ik moet de pc trouwens ook zelf met de knop uitzetten. gebruik xp prof sp 2
een actieve hub is een usb hub op stroom. zonder de stroom werkt hij wel. voor een videocamera of usb printer heb je stroom op de usb hub nodid, anders werkt hij heel traag

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ok, nogsteeds niet erg helder, maar wat ik er van maak is:

- Je hebt een actieve USB hub aan je PC aangesloten.
- Zodra je je PC uit zet, blijven de ledjes branden op je PC (zowel die van de CD/DVD stations als die van de kast zelf)
- Wanneer je de USB hub uit zet (de stroom er af haalt) gaan de ledjes wel uit.
- De ledjes gaan ook uit als je de stroom van je PC uitschakelt (dus de stekker er uit, of het knopje achterop de voeding)

edit: tis trouwens al wel een vooruitgang op je vorige topic... ;)

[ Voor 8% gewijzigd door McKaamos op 22-09-2005 11:43 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02 12:14

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 21:25:
Ik heb een Pentium 3 733 MHz. Ik heb een actieve usb-hub aangesloten, als ik nu de pc uitzet, blijven alle lampen branden, van de dvd brander en de lampen van pc zelf, hoe kan dit?

Als ik de stroom eraf haal (van de usb hub dan), is er niks aan de hand.. Ik moet de pc trouwens ook zelf met de knop uitzetten.
Besturingssysteem is XP Prof SP 2
Het lijkt erop dat er iets met de powersettings niet helemaal goed gaat, waardoor de pc niet af wil sluiten. Maar zonder die hub aan de pc wil het ook niet?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Pagina: 1