Toon posts:

Mp3 speler wordt niet herkent in winxp sp2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een mp3-speler aansluit op mijn pc wordt deze niet herkent. Windows geeft een foutmelding dat de stuurprogramma's niet gevonden zijn. Als je in de hardware lijst kijkt dan staat daar <USB PRODUCT>. Weet iemand waar het aan kan liggen dat windows deze hardware niet herkent, op een andere pc werkt hetzelfde apparaat wel. Ik heb al geprobeerd om de windows firewall en norton antivirus uit te zetten.

Verwijderd

He je een standaard windows installatie of heb je gebruik gemaakt van programmaas als n-lite? Als dat laatste het geval is, dan kan het zijn dat je USB-storage drivers ofzo missen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 20:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kun je die USB-storage drivers ergens downloaden dan? Heb al gezocht op google maar kan daar niks vinden.

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Hoe zit het wanneer je een standaard usb-stick aansluit? Herkent hij dié wel? Heb je andere usb-devices die wél werken?

En zoals hierboven gevraagd: heb je een standaard installatie gedaan?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Topicstarter
Andere usb sticks werken ook niet, er zijn wel andere usb apparaten die wel werken zoals de printer. Maar wat bedoel je met "heb je een standaard installatie gedaan?"?

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-04 15:19
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:17:
He je een standaard windows installatie of heb je gebruik gemaakt van programmaas als n-lite?
Oftewel, heb je windows gewoon vanaf een (legaal) cdtje geinstalleerd, of heb je die cd gemaakt icm met een of andere programma?

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Wat we willen weten is of je een standaard installatiecd (al dan niet legaal) hebt gebruikt voor je installatie. Indien ja, dan zouden er USB(1.1)-drivers op je systeem moeten staan.

Heb je Service Packs geïnstalleerd? Zo ja, welke?

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Verwijderd

Staat in de BIOS de USB-snelheid wel op hi-speed?

Laatst nog meegemaakt, dat een USB-stick niet herkend wordt op de lage snelheid en wel op de hoge :/

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd dan? De usb-apparaten worden wel door Windows herkend, dus dit lijkt me een kwestie van de driver voor het apparaat/moederbord installeren en gaan :) Sommige moederborden hebben afaik voor usb nog wel eens drivers nodig :P Watvoor moederbord/chipset heb je bijvoorbeeld?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1