SE K700i Defect; Waar laten repareren?

Pagina: 1
Acties:
  • 192 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-02 21:12

Acradavos

Poetsfanaat

Topicstarter
Goedenavond,

In september 2004 heb ik via Hi.nl de Sony Ericsson K700i besteld met een Hi 20 Abbonoment. Sinds vorige week functioneert de joystick niet meer goed en heel toevallig had een vriend van mij in eens hetzelfde probleem. Hij heeft z'n telefoon besteld via gsmweb.nl en volgens deze mensen moest hij z'n telefoon opsturen naar Dynafix. Daar werken de mensen van gsmweb mee samen.
Voordat ik deze topic opende kwam ik op de zoekfunctie uit, toen vond ik dit:

- The Phone House -> Dynafix
- Expert -> Revah
- Vodafone -> Dynafix
- Belcompany -> EMTS
- Nokia Store -> Dynafix
- Dutchtone -> Dynafix
- Debitel -> Dynafix
- European Telecom -> Dynafix
- Primafoon -> KPN
- T for telecom -> Dynafix

Vanochtend heb ik gebeld naar de Hi klantenservice en die konden mij vertellen dat ik naar een plaatselijke Primafoon moet gaan. Leuk en aardig, maar m'n garantie is nu nog zeven dagen geldig. T/m de 28 dus. Op de KPN site kon ik ook nog iets anders vinden. E-repair. Je vult een formulier in, je doet hem in een doosje en je geeft hem af op het Postkantoor.

Hiervoor me ligt het garantiebewijs, waar in staat dat het ook de mogelijkheid om naar een BusinessCenter te gaan. Aangezien dat ver rijden is, valt die mogelijkheid weg.

Nu is aan jullie de vraag, wat meot ik doen?

1. Opsturen naar Dynafix met aankoopnota en garantiebewijs. http://www.dynafix.com/ Zou dit kunnen? Wie betaald de kosten aan Dynafix?
2. Afgeven bij het Postkantoor en de reparatie laten uitvoeren door KPN. (E-repair/Telenet ofzo)
3. Langs Primafoon en afgeven. (Leentoestel terug. :P)

Alvast bedankt. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Acradavos op 21-09-2005 19:43 ]

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Waarom ga je niet gewoon naar een servicepunt van SE zelf?

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:05

Whuzz

Dodgeball!

Wellicht lichtelijk offtopic, maar ik heb zéér slechte ervaringen met Dynafix. En als je een kleine search hier op GoT doet zul je zien dat ik de enige niet ben...
Ik zou er persoonlijk alles aan doen om te zorgen dat mijn toestel daar níet terecht komt.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 16:09

Just_I

What did you just say?

Als ik me niet vergis geeft de winkel waar jij je product hebt gehaald de garantie af. Als er dus een probleem is met het product wat je hebt gekoacht kan je het bij hen afgeven ter reparatie, hoe zij het verder repareren maakt niet echt uit voor jou omdat het hun pakkie aan is. Ik zou dus gewoon naar de primafoon gaan en daar het probleem voorleggen en vragen wat zij adviseren.
Overigens heb ik ook een probleem met mijn K700i met de joystick. Soms als ik de joystick naar een kant beweeg denkt de joystick dat ik hem heb ingedrukt. Vandaar dat ik een aantal keren iemand 'geprobeerd' had te bellen. Bijster irritant probleem en ik heb ook sinds september 2004 (via Telfort winkel) mijn mobiel :? (over toeval gesproken).

[ Voor 11% gewijzigd door Just_I op 21-09-2005 20:07 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-02 21:12

Acradavos

Poetsfanaat

Topicstarter
@real-doc: Waar zitten die?
@Whuzz: Oke, dus dat valt sowieso af..
@Just_I: Hetzelfde probleem als mij dus. :)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-02 16:09

Just_I

What did you just say?

Even zoeken en voila, er is zelf een heel topic over 8)7 .

[ Voor 1% gewijzigd door Just_I op 21-09-2005 20:44 . Reden: typo ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

En, ze gaan toch allemaal naar Dynafix toe. Maakt niet uit waar je `m inlever. Dynafix is namelijk het enige bedrijf in Nederland dat alles mag repareren voor SonyEricsson's.

Maar ik zou gewoon gaan naar heb bedrijf waar je `m gekocht heb. En als dat zoals bij jou niet mogelijk is omdat je `m via internet gekocht heb, stuur `m dan gelijk op naar Dynafix. Is het snelste.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Whuzz schreef op woensdag 21 september 2005 @ 20:05:
Wellicht lichtelijk offtopic, maar ik heb zéér slechte ervaringen met Dynafix. En als je een kleine search hier op GoT doet zul je zien dat ik de enige niet ben...
Ik zou er persoonlijk alles aan doen om te zorgen dat mijn toestel daar níet terecht komt.
Met welk merk toestel?

En, zoals hierboven vermeld. SE's komen altijd bij Dynafix uit. (Als het niet door een SESP gedaan kan worden)

[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 21-09-2005 21:06 ]

-

• Deviator79
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06-2025
ik gebruik dit topic even omdat het hetzelfde probleem is.
Mijn SE K700i heeft een defecte joystick.
Dynafix heeft hem ongerepareerd retour gestuurd, kunnen niets aan het probleem doen 8)7 (kosten :€35,70 :( )..
Weet iemand nog een andere oplossing?

- Maar je maakt wel wat mee! -

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat is de reden waarom ze `m niet kunnen repareren?

-

Pagina: 1