Toon posts:

kan een K7T PRO2A en duron 800 in deze kast ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Olaz, Ik zit met het volgende, ik vind het wel weer es tijd worden voor een upgrade van me systeempie :).

Ik heb nu een Asus P2B-f mobo, met een p II 400@466, met 2 x 64 sdram 100@133 en 1 x 128 133mhz, met een matrox g400 DH, Hip 8100i, een dvd 4x speler, een soundcard 16 pnp pro :( en een tweede videokaart S3 trio Virge met 17" eraan. Met een 2 x segate medalist pro 7200 rpm 6.4 gb hd. En dit alles zit hierin:

Afbeeldingslocatie: http://www.aopen.nl/products/housing/images/hx45.gif

Specs:
Housing Material: Metal
Housing Type: Mid-tower
Main Board Size: ATX/microATX
Disk Drive Bays : 5.25" x 3/0, 3.5" x 2/1 (external/internal)
Dimensions: 16.54"(D) x 7.87"(W) x 16.30"(H) / 420mm(D)x198mm(W)x414mm(H)
Power Supply: 250W ATX(Ball bearing fan), UL/CSA/CE/VDE/S/D/N/ FI/FCC /DoC certified
Ventilation: Air vent with optional 2nd DC fan
FCC, CE and Novell: Ready
Net Weight: 16.5 lbs. / 7.5 kg
Gross Weight: 17.2 lbs. / 7.8 kg
Volume: 2.16 cu. ft.
Certification: Novell certification with AOpen motherboard
Kan mijn systeempie die max dus 250 V aan kan, een msi kaart met een overgeklokte duron aan? Of moet ik een nieuwe voeding in me kast gooien, er moet natuurlijk ook nog een orb inkomen, alleen luchtcirulatie vind ik wel best zo, zo maximaal hoeft hij ook niet overgeklokt te worden.

Ik ben benieuwd, wil nl voor feb dit systeempie draaiende hebben.

Moet ik de AGP pro versie hebben? Ik als vormgever met photoshop en luidruchtig gamer? En als het goed is zitten er ook nog es ISA sloten in... toch? :)

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 31-08 11:15
Huh g400 DH en ook nog een 2e videokaart ?

Verwijderd

euhm op die k7t zit geen isa sloten dus dan heb je denk al probleem ik heb zelf k7t pro 2 en loopt perfect ! en die kast van jouw is ook goed hoor de voeding maar als je b.v geforce er weer bij gaat kopen gaat het denk denk net ik heb zelf ook die kast alleen in bigtower

maar succes !

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 13:42 schreef Dezjay het volgende:
Huh g400 DH en ook nog een 2e videokaart ?
Yes. Tweede DH uit gaat naar de TV :).. is voor me dvd speler jij ziet? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 13:44 schreef mala het volgende:
euhm op die k7t zit geen isa sloten dus dan heb je denk al probleem ik heb zelf k7t pro 2 en loopt perfect ! en die kast van jouw is ook goed hoor de voeding maar als je b.v geforce er weer bij gaat kopen gaat het denk denk net ik heb zelf ook die kast alleen in bigtower

maar succes !
Geen ISA slot, damn das balen, ik dacht dat dat optioneel was zo i zo ... Naja zit wel een onboard geluidsding op toch, die je zo weer kan disablen, gebruik ik die wel is iig beter dan degene die ik nu heb!

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

ISA moet er ooit uit, en door het weg te laten dwingen ze mensen om PCI te kopen, anders heb je over 10 jaar nog steeds de sterk veroudere ISA.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 13:57 schreef FrankGuthrie het volgende:
ISA moet er ooit uit, en door het weg te laten dwingen ze mensen om PCI te kopen, anders heb je over 10 jaar nog steeds de sterk veroudere ISA.
Ja je hebt gelijk, maar toch, er komt toch prima geluid uit die ISA :)

Verwijderd

Jij schrijft:
Een soundcard 16 pnp pro :(

stukje verder:

:?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 14:08 schreef Sandman het volgende:
Jij schrijft:
Een soundcard 16 pnp pro :(

stukje verder:

:?
Yes is toch echt een ISA Sound card 16 pnp pro, staat er met }:O }:O }:O `en letters op!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 12:07
Abit KT7 heeft isa, heb ik ook best bordje :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 14:22 schreef [TLT]Lynx het volgende:
Abit KT7 heeft isa, heb ik ook best bordje :)
De pro 2a dus niet?

Maar goed, om te tweaken en dit alles te draaien heb ik voorlopig nog wel genoeg aan die blije 250 V?

Verwijderd

Topicstarter
En hoe zit het met die blije temperatuur meter voor je CPU? Ik heb in mijn asus p 2b -f geen een zitten, en dat ding erbij doen das ook een heidens karwei.....

maar die zal er wel bijzitten toch?

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik hoor altijd dat je voor AMD professoren een 300Watt kast moet nemen.... Heb het verder nooit echt gechecked ofzo dus als jij dat nou eens effe doet :)

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Verwijderd

ik had 200 w eerst liep prima :) hele kast vol met riva tnt 2 enzo draaide perfect

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 21:46 schreef TheRitz het volgende:
Ik hoor altijd dat je voor AMD professoren een 300Watt kast moet nemen.... Heb het verder nooit echt gechecked ofzo dus als jij dat nou eens effe doet :)
Hehe, ja vind dat mooi plan, :).

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:34
Genoeg vermogen op de lage voltages en hij draait best, Aopen 250 watt moet het wel doen.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 januari 2001 06:25 schreef nitenite het volgende:
Genoeg vermogen op de lage voltages en hij draait best, Aopen 250 watt moet het wel doen.
Mooi zo dan gaat Liter ff naar de Mycom op koop avond donderdag amsterdam zo`n ding halen.... :) Helemaal blij, dan lekker tweaken, golden orb erbij, artic ertussen...

Alleen 1 ding, zit er een CPU temp weerstandje bij het mobo'tje anders kan het tweaken nooit lekker lukken!
Pagina: 1