Toon posts:

WDC 160gb Probleem...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Omdat mijn Harde schijf recent kapot is gegaan heb ik een nieuwe moeten kopen. Dit heb ik gedaan bij de MyCom, en ik heb een 160GB van Western Digitall.. Ik heb hem aangesloten en hij zit er goed in enzo. Als ik hem opstart geeft hij hem bij IDE drivers ook aan (die checkt ie bij opstarten) En in de BIOS word ie ook herkend. Als ik nu Windows wil instaleren (dit doe ik via een Recover CD, Werkt dat? 0_0) Geeft ie bij de ene aan dat ie de C: Schijf niet kan vinden (of een andere) en/of dat ie niet goed aan staat gesloten of ingesteld staat. Bij de andere geeft ie domweg aan dat ie de C: schijf niet kan Formateren... Wat kan ik hier aan doen? Moet ik iets in de BIOS veranderen, of een andere WINDOWS insatalatie cd gebruiken ofzo?

mvg,

Tim

Verwijderd

mischien/waarschijnlijk ligt dit aan die recovery cd, probeer gewoon eens een windows cd formateer hem daarmee :)

kweet ook niet wat jij bedoel met een recovery cd? zoiets als van packerd bell?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 20:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Het is een PC van het PC-Privé Tijdperk, en het is een Mega Sellers Recovery CD. Wat het doet is windows opnieuw instaleren, waarbij hij ook meteen vooraf ingestelde instellingen inschakeld.. Het is een soort van terug naar fabrieks instellingen.. ><"

Ik zal het proberen met een gewone XP cd dan...

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-01 07:24
Misschien moet je eerst een nieuwe primaire actieve partitie aanmaken (windows XP setup kan dat en misschien dat zo'n recovery cd dat niet kan)

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

moet je voor die recovery niet al windows xp erop hebben staan?

alsnog probeer een echte windows xp/2000 cd?