Toon posts:

yesss vanavond dremelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dremel kunnen regelen en ga vanavond dus ook vonken maken.

Zijn er nog speciale dingen waar ik rekening mee moet houden of tips voor het mooiste resultaat?

Ik ga eerst met ijzerzaag grote stukken zagen, dan met de dremel en slijpschijfjes verder richting de randen en dan wil ik met slijpsteentje afwerken.

De slijpschijfjes zijn niet zo moeilijk dat worden de 419 of 420 (welke ze hebben) maar welk slijpsteentje adviseren jullie (nummer svp.)

Verwijderd

Topicstarter
Niemand enige tips voor een mede tweaker?

Dat wordt dus case-modderen vanavond

gelukkig heb ik nog een oude kap liggen waarop ik eerst kan oefenen.

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Precies.
Ben ook bezig met een dremel te oefenen op een ouwe kast, en het lukt aardig. :)

Verwijderd

Mjah als je gaat zagen / dremelen whatever, plak dan eerst ff de boel af. Ik heb het gedaan met tasycrap.

Verwijderd

Topicstarter
Nou het oefenen is goed gegaan.....

heeft me wel 5 slijpschijfjes gekost :) damn wat klappen die dingen hard uit mekaar zeg...

[dremelnewbiemode]
Maar waarom afplakken?
Ik zie daar het nut niet zo van in.
[/dremelnewbiemode]

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 18-06 00:01

SiGNe

Ook hoi!

Bepaalde materialen kunnen scheuren/verder splinteren.
als je het afplakt kan dat niet of is de kans op scheuren in elk geval kleiner.

Niet?
[Specs]

• vAr
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08-12-2021

vAr

Is't nog gelukt?

Duron 650 @ 1,01 Ghz, Abit KT7, 320 mb SDRAM pc133. Spire Orb + 1x 80 mm Fan.

Verwijderd

Topicstarter
Jep tis gelukt, althans het oefenen op me oude kast. Alleen aan het echte werk ben ik nog niet toegekomen omdat ik gebeld werd of ik zin had om naar de kroeg te gaan.

En zeg nou zelf, waar zou jij voor kiezen?

Een gat uit een kast slijpen, of in de kroeg biertjes drinken en pijltjes gooien?

Verwijderd

Gat uit kast. LMD :P

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 13:58
Hehehe...

Als je een gat in de voorkant van je kast wil maken zou ik ff alles eruit slopen... (Mobo Hd etc..) in verband met mini ijzerdeeltjes. Mijn HD is verrot sinds ik mn 12 cm fan in de voorkant heb gezet... :(

Verwijderd

Ik mod eerst me kast als er niks in zit. Nu heb ik al zaagwerk gehad aan de bovenkant dus dat scheelt. De zijpanelen kan je er afhalen later maar de bovenkant zat vast :/

Iig geen rotzooi in me case :)

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 16:16
MMmm, ik heb hiero 2 gaten in me case geboord met een gatenzaag. Alles zat er nog in, echter wel afgeschermd. Blij was ik er niet mee, maar om nou ALLES eruit te halen voor een paar gaatjes...
En tot nu toe werkt alles nog!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 25-08 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

:(
Ikke slijpschijve voor men Proxxon device besteld... opspan asje vergeten|:(
Weet iemand bij wat voor winkel ze Proxxon onderdelen verkopen trouwens?

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:59

Spooksel

Spooksel!

Op vrijdag 19 januari 2001 13:21 schreef Woebes het volgende:
Jep tis gelukt, althans het oefenen op me oude kast. Alleen aan het echte werk ben ik nog niet toegekomen omdat ik gebeld werd of ik zin had om naar de kroeg te gaan.

En zeg nou zelf, waar zou jij voor kiezen?

Een gat uit een kast slijpen, of in de kroeg biertjes drinken en pijltjes gooien?
welke kroeg ben jij pijltjes gaan gooien?? bij arie zat ut weer eens zo vol dat je je arm niet eens kon strekken :(

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Pagina: 1