Toon posts:

Namezero / Namedemo alternatieven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij Namezero al een aantal keer iets aangevraagd maar er komt maar niets terug gestuurd... Dit is al zeker 3 maanden geleden en ik heb toen echt een stuk of 20 domeinen geprobeerd die nog niet in gebruik zijn. Nou hoorde ik laatst dat er ook namedemo was, alleen moet je daarvoor een creditcard hebben die bij je naam past. Anders kun je niet registreren. Is er misschien nog een andere mogelijkheid om een domein te krijgen dat gratis is, en alleen forward. (ik heb al een host om mijn site op te zetten)

Alvast bedankt... MaSsiE

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-03 15:35

Slein

NERD

NameZero negeert mij ook volkomen. Snik.
Je hebt ook www.domainzero.com, maar die willen je in ruil voor een domain spammen. Dus als je een standaard-spam-account hebt...

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

DomainZero ?

EDIT: :(, ik was net te laat!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 16 januari 2001 13:38 schreef Slein het volgende:
die willen je in ruil voor een domain spammen. Dus als je een standaard-spam-account hebt...
Spammen ? op een e-mail account ? of met banners ofzo ? toelichting plz =)

edit:
Hmz... hij lijkt me ook niet echt Gratis of wel ? Naar mijn mening moet ik 25$ betalen voor een jaar. Ik was dus wel op zoek naar gratis domeinen =))

• Slein
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-03 15:35

Slein

NERD

Het WAS wel gratis. De zaken liepen kennelijk toch wat slechter dan verwacht...

-- Hi, I'm a signature virus, plz set me as your signature and help me spread. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ehehe =)
Vandaar =))

Verwijderd

Leg 200 piek aan de kant en je hebt een jaar lang een ECHTE domeinnaam met GOEIE homepage ruimte ZONDER reclame.

Dan kun je echt aan de slag en ben je in een keer van al het gezeur af.

Verwijderd

ik heb zelf een paar namedemo domeinen en die werken gewoon...ff bannerkillertje erover heen en hupsakee...

bij namezero heb ik ook problemen...maar dat is alleen voor amerika en canada ofzo....maar ik heb gehoord dat als je achter een proxy gaat zitten dit probleem ook opgelost is..

mzl tyl

Verwijderd

Topicstarter
als je name-demo hebt is het idd geen probleem =) alleen om er een te krijgen, moet je een credit card hebben =( en die heb ik dus nie...
Maar goed, ik zal namezero nog welleens proberen. want om er nou 200 piek per jaar voor te gaan betalen =|
het is maar gewoon voor de lol, niet voor een bedrijf ofzo...

Verwijderd

Namezero lukt prima, je moet alleen ff zeggen dat je in de US woont :7
Pagina: 1