Toon posts:

Windows 2000 Username and Password

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb een 2de handse versie van windows 2000 pro gekocht voor me laptop, maar ik heb hem nu helemaal geinstalleerd en ik heb nergens een username en password in moeten vullen, maar ik ben nu dus helemaal klaar met installeren en ik start me laptop opnieuw op en hij vraagt opeens om een Username en een Password.

Weet iemand misschien wat ik hier in moet vullen?

Bedankt

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

1) er is altijd een Administrator account.
2) Als jij nergens een account met wachtwoord zelf hebt aangemaakt is standaard de naam die je opgegeven hebt bij het installeren je "user".

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:53
BackSlash32 schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:28:
1) er is altijd een Administrator account.
2) Als jij nergens een account met wachtwoord zelf hebt aangemaakt is standaard de naam die je opgegeven hebt bij het installeren je "user".
3) Als je nergens een wachtwoord hebt ingevuld is het wachtwoord van het administrator account leeg. (Snel wijzigen dus!).

Roomba E5 te koop

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:55

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Bekijk de CD eens goed (op een andere computer), er staat waarschijnlijk een bestand op met wat installatie gegevens waaronder user en wachtwoord. De extensie van het bestand is waarschijnlijk .sif.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

de naam (van het schermpje waar je naam en bedrijf invoert) is je standaard gebruikersnaam plus een "1" er achter.
dus als je "pietje" invult, dan is de eerste user dus "pietje1"
en ofcourse is er nog de administrator account, zowel de standaard user als de admin hebben allebij hetzelfde password.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Hey bedankt voor de tips maar ik weet niet meer welke naam ik ingevuld heb:S
En ik snap ook al helemaal niet waarom ik het niet gewoon kan doorklikken, heb ik eindelijk een orginele versie van windows en dan ken ik er nog steeds niet inkomen:S

Ken ik ergens me naam terugvinden?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als je het wel hebt ingevoerd maar je weet niet meer wat; dan kun je het beste de installatie opnieuw uitvoeren. Als je een normale versie van Windows hebt dan wordt dit je trouwens normaal gevraagd. Heb je een custom versie van de isntallatie CD dan is de tip van Mr. Liu in "Windows 2000 Username and Password" waarschijnlijk wel nuttig. Evenwel is dit een redelijk eenvoudige vraag van een dubieus niveau, ik sluit dus je topic met het verzoek wat meer zaken zelf te proberen en hier te melden wat je precies hebt geprobeerd :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.