[Outlook 2002] Delegate verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Allereerst excuses voor mijn andere (Inmiddels gesloten topic)

Ik had dus een user in AD die delegate was voor tientallen users in Outlook 2002. Deze user is inmiddels weg en het useraccount verwijdert in AD. Nu krijgen andere gebruikers soms de melding: Recipient cannot be reached. Ik wil dus alle users checken of deze verwijderde user nog steeds delegate is in hun email client. Is er een mogelijkheid om dit remote te doen.

Die-hard Brexiteer

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Nou was de vraag van spider.007 in zijn sluitbericht ook vooral om aan te geven wat jezelf al gevonden cq geprobeerd hebt om je probleem op te lossen. Waar zit je probleem? Wat voor serveromgeving is het? Hoe weet je zo zeker dat de foutmelding samenhangt met die ene delegate? wat is volgens jou het verband?

Kortom: het was vaag en het blijft vaag. Edit je topicstart even, anders gaat deze ook weer op slot. ;)

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• KingNothing
Ik zal mijn vraag anders stellen. Stel ik heb een user Pietje in AD (Win2003). Pietje is een delegate in een heleboel users hun Outlook 2002. Dus Pietje kan in al deze users hun Inboxen etc kijken. Nu is Pietje verwijdert uit AD maar als ik een 'right click/properties' doe op Outlook Today (In Outlook) is deze 'verwijderde user' nog steeds zichtbaar, met alle nare gevolgen vandien. Is er een manier om deze user te verwijderen op afstand? Outlook opnieuw opstarten heeft geen nut en alle desks nalopen kost te veel tijd.

Misschien mbv een commandline switch kan ik deze rogue user opruimen?

[ Voor 10% gewijzigd door KingNothing op 22-09-2005 11:44 ]

Die-hard Brexiteer

• KingNothing
oplossing gevonden: Gewoon op mijn eigen pc een nieuw email profiel aanmaken met een andere user (Heb domain rights) en zo in die user zijn properties kijken...

[ Voor 68% gewijzigd door KingNothing op 22-09-2005 12:51 ]

Die-hard Brexiteer