Hmm, ik heb veel dingen geprobeerd.
Ten eerste heb ik geprobeerd de floppy én de videokaart aan te sluiten, waarvoor ik voor de videokaart aansloot door zo'n verloopstekkertje. Toen ging het mis. Geen beeld meer. Ik zag wel dat de fan op de videokaart wel draaide. Met of zonder stekkertje trouwens.
Ik heb toen alleen de videokaart aangesloten weer op de normale manier, dus zonder de floppy aan te sluiten. Geen resultaat. Ik kreeg nog wel een keer de melding op het scherm dat de 'power cable' niet goed was aangesloten als ik de externe voeding van de kaart afhaalde. Maar die melding heb ik maar 1 keer gezien, verder bleef het zwart.
Wat er ook nog gebeurde was dat als ik de kabel van de monitor uit de videokaart haalde, er 'no signal' op het scherm verscheen...
Ik zie verder geen rare geblakerde dingen.
Wat ook apart is dat wanneer ik het stekkertje met opzet verkeerd aansluit zoals de eerste keer, de computer bij power up héél kort de stroom erop zet maar dan meteen uitgaat. Aanzetten is vervolgens ook onmogelijk totdat ik de stroom er af haal helemaal en er weer op zet. Wat ik daar vreemd aan vind is waarom dat niet de eerste keer gebeurde...