There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
maar zit er nu toch over te denken om gewoon 3 nieuwe desktop kastjes te kopen.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Verwijderd
Nog een quotePhilips 105s 15" Monitor
Labtec Speakers
Logitech muis + keyboard
Hmmm. Vreemd Het plaatje laat toch duidelijk iets anders zien.En dat alles in die houten kist
1 geen last van spanningen (geen aarde)?
2 meer of minder geluid?
"If someone takes a knife, you take a gun. If someone puts one of yours to the hospital, you send one of them to the morgue. That's the Chicago way."
maareh.. mijn vraag is..
waarom ?!
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
geluid is niet veel aan veranderd geloof ik, kan er best goed bij slapen
waarom, omdat ik eerst drie verschillende towertjes op mijn bureau had staan die meestal open waren,
ik meestal de achterkant naar me toe had om bij stekkers te kunnen en dan dus ook die warme lucht van drie van die ventilators in mijn gezicht te krijgen
die van cosmo0o is ècht cool! als ik dat had zou ik er geen seconde aan denken om nog kasten te kopen!
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
(?)
ik heb 2 minijag-stekkertjes aan de hoorn geknoopt en deze achter in m'n isdn voice-modem gedaan
werkt perfect
de kast weegt zo'n 20kg
hij is vrij stil
waarom een houten kast? ik had geen geld meer
idd. m'n monitor zit niet in m'n systeemkast gebouwd
ik heb geen last van spanning etc.
en
shit
cosmoOo
you win
hij is echt bruut
helaas heb ik geen geld meer voor nog 2 systemen
en
ik heb nog wel een comp*q staan, maar daar kan je geen houten kast omheen bouwen. zo'n comp*q wordt namelijk uit 1 stuk platic gegoten
There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Trekken die fans wel voldoende circulatie door de gaatjes in de (dikke) MDF-plaat? Lijken me nogal weerstandrijke luchtroostertjes.
Verder wel supergaaf zo'n houten bouwsel, als ik me nog es verveel op een regenachtige dag......
Wereldidee om meerder PC's op deze manier in een "wandmeubel" te duwen.
en dan een nieuw systeempje maak met gewoon drie echte kasten waar de bovenkant van af is en ook als la systeem maak.
www.tradealliance.nl
maar
wacht maar totdat je m'n fiets ziet
Tja.... Je moet er van houden denk ik...
Verwijderd
Daar hadden ze een fabrikant gevonden die de kast, monitor, en keyboard in grenen of...jawel... NOTENHOUT verkochten.
Keyboard kostte al iets van £250, dus de rest wil ik niet eens weten, was wel erg mooi, vooral toestenbord rockte, alle toetsen waren van hout.
F:
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.