VPN verbinding opzetten

Pagina: 1
Acties:

• ShuGos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-02-2023
Hallo,

Ik bezig over 2 internet verbindingen. Één bij mijn vader en één bij mijn moeder. Bij mijn moeder heb ik een webserver staan die aan een thuisnetwerk hangt. De computers en ook de server maken via de modem/router Tornado 840 verbinding met het internet. In de webconfiguratie van de Tornado 840 kan ik een vpn verbinding opzetten.
Mijn idee was nou dat ik mijn modem/router zo instel dat ik bij mijn vader via een vpn verbinding op het netwerk bij mijn moeder kan komen, en zo ook op mijn server. In de handleiding staat wel iets, maar daar word ik ook niet wijzer uit.

Nu mijn vraag hoe stel ik mijn modem/router in voor vpn.
Ik hoop dat ik genoeg heb verteld. :)

Groeten,

ShuGos

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:29
Je vorige topic is gesloten met een verwijzing naar de FAQ: Algemene gedragsregels (Netiquette). Ik zou je nu willen adviseren om eens de Policy - Professional Networking & Servers. Jouw topic valt namen niet onder Professional Networking & Servers.
De kans is groot op een slotje, immers je post een probleem en een link naar je handleiding. Wat wil je precies wat wij hiermee gaan doen?
Ik hoop dat ik genoeg heb verteld.
Je hebt zeker het 1 en ander verteld, maar wat heb je zelf al gedaan? Er is voldoende te vinden over "Hoe VPN's op te zetten" te vinden op GOT. Google heeft meestal ook wel een paar hits die je verder helpen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:19
--> Network Troubleshooting

Daarnaast hebben we meer info nodig. Wat heb je geprobeerd? Wat zegt de handleiding erover?

• ShuGos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik heb nog niks geprobeerd, omdat ik geen idee heb waar ik moet beginnen. Daarom mijn vraag, of jullie kunnen helpen. Ik heb gezocht met Google, niet veel wijzer uit geworden.

ShuGos

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-04 16:33
Als je het écht simpel en snel wilt hebben gebruik je Hamachi.
Daarmee kun je door iedere firewall heen een VPN opzetten.

http://tweakers.net/meuktracker/10143

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02