Beste tweakers. Ik heb al zitten zoeken, maar eigenlijk alleen maar dingen gevonden die het net niet zijn.
Ik wil een nieuwe PC ter vervanging van mijn oude dual athlon (mocht iemand nog interesse hebben in onderdelen, op T.net staat een advertentie
). Aangezien ik absoluut weer een dual wil hebben gaat er een Athlon 64 X2 komen. 939 pins dus. Wat ik nu echter graag zou willen is een kleine stille kast die toch alles aan boord heeft, een barebone dus. Tevens moet ie een chipset hebben die goed met linux samenwerkt, en ik had heel graag een NCQ S-ATA contoller. Dan kom je al snel bij een Nforce 4 chipset uit. Die zijn er wel, ik heb echter ook nog een paar andere eisen: Er moet naast een AGP slot (of PCIe 16x), liefst nog twee PCI sloten aanwezig zijn voor TV kaart en geluidskaart (wil geen onboard meuk). Daarnaast moet ie ook stil zijn. Met een PCI slot kan ik misschien ook nog wel leven (een leven zonder TV is nog wel te doen). Dan komst de BIOSTAR iDEQ 330P nog het dichtste bij. Het ding blijkt echter niet al te stil te zijn...
Ik wil een nieuwe PC ter vervanging van mijn oude dual athlon (mocht iemand nog interesse hebben in onderdelen, op T.net staat een advertentie
[ Voor 5% gewijzigd door voodooless op 21-09-2005 14:05 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?