Toon posts:

Problemen @home (landelijk?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aan de reacties van verschillende tweakers merk ik dat tevredenheid over @home plaats maakt voor teleurstelling.
Ook merk ik dat het enorm regio gebonden is.
Ik (Helvoirt, omg Tilburg) merk dat sinds vorige week de performance enorm is gedaald. :(

Aangezien ik van de helpdesk geen antwoorden krijg, stel ik de vraag.
Hebben jullie meer info? Zoals:
-Reden?
-Duur?
-Oplossing?
-Gebiedsgebonden?
-Etc...

Ik wil wel kwijt dat ik altijd enorm tevreden :7 ben geweest met m'n connectie en erop vertrouw dat @home de problemen de baas zal worden.

PS: Ik heb het dus over gedaalde downloadsnelheden en niet over mailserverproblemen. (Die boeien me niet)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Antwoorden heb ik niet maar ik vertrouw er ook wel op dat alles weer goed komt... Ik heb op dit moment last van de mailserver en errug wisselende snelheden bij downloaden..

Maar ik ga net even mijn favo online game spelen.. Mijn ping is daar normaal iets van 120 en nu was ie gewoon 40 .... Dus ik weet niet wat ik van @home moet denken op het moment ;)...

* IceStorm woont in Rosmalen btw [img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Hier in Tilburg al maaaaaaaaaaaaaaaaaaanden (eigenlijk al bijna een jaar) geen problemen meer met @Home, snelheid gemiddeld toch wel rond de 250 - 300 kilobyte/sec met een lekker lage ping van 30 à 40 hier in Nederland.

Alleen de mailserver is de laatste tijd erg klote, maar ja... daar kan ik wel mee leven aangezien het Internetten op zich hartstikke goed gaat (zolang je maar niet die proxy van ze gebruikt!)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

@home Zwolle heeft nog steeds download snelheden van max 160kb/s is inmiddels al een aantal weken zo!

en wat de mail betreft het makkelijkst is natuurlijk I.P.V. smtp : mail pop3 : mail gewoon bij allebei het IP adres : "212.120.66.200" in te vullen! erna heb ik geen problemen meer gehad!

• IceStorm
  • Laatst online: 19-08 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik weet niet maar de mailserver gaat weer als een trein ;)...

• FlipFlap
  • Laatst online: 07-08 22:09

FlipFlap

Tweakeroid sinds 28_01_2001

Op dinsdag 16 januari 2001 18:48 schreef DAVINCE het volgende:
@home Zwolle heeft nog steeds download snelheden van max 160kb/s is inmiddels al een aantal weken zo!

en wat de mail betreft het makkelijkst is natuurlijk I.P.V. smtp : mail pop3 : mail gewoon bij allebei het IP adres : "212.120.66.200" in te vullen! erna heb ik geen problemen meer gehad!
Ik zit ook in Zwolle en het is de laatste tijd idd wat minder (zeker mail), maar ik haal na 24:00 en voor 18:00 nog steeds een mooi gemiddelde van 250-300kB. Vanmiddag heb ik zelfs een gemiddelde gehad van 400kB gedurende een 80MB download!!!!!
Maar tussen 18:00 en 24:00 is het droevenis. Met heel veel moeite haal ik de 100kB. Vorig jaar viel het me gedurende deze tijd nog tegen als ik eens onder de 300kB bleef hangen.

ff niets

Pagina: 1