Ik heb een nieuwe laptop vd zaak, welke gelocked is. Je kan geen eigen software installeren.
Er is echter wel 1 directory waar je het een en ander in kan zetten wat wel werkt (denk aan google earth bijv.).
Er zijn echter heel wat beperkingen:
-ik kan geen nieuwe codecs downloaden, of een ander avi afspeel programma installeren (heb ik geen rechten voor)
-ik kan geen software op mijn ipaq installeren vanaf de laptop (denk aan adobe) want ook die wordt eerst op de laptop geinstalleerd. Dit zelfde geld voor programma's die je ipaq met het internet via de laptop verbinden om up-to-date info op te vragen...
Mijn vraag:
Is er een manier om deze problemen te omzeilen?
m.a.w. kan ik via een omweg toch dvs's/divx/avi kijken op mijn Laptop?
en kan ik programma's via een omweg installen op mijn ipaq?
Er is echter wel 1 directory waar je het een en ander in kan zetten wat wel werkt (denk aan google earth bijv.).
Er zijn echter heel wat beperkingen:
-ik kan geen nieuwe codecs downloaden, of een ander avi afspeel programma installeren (heb ik geen rechten voor)
-ik kan geen software op mijn ipaq installeren vanaf de laptop (denk aan adobe) want ook die wordt eerst op de laptop geinstalleerd. Dit zelfde geld voor programma's die je ipaq met het internet via de laptop verbinden om up-to-date info op te vragen...
Mijn vraag:
Is er een manier om deze problemen te omzeilen?
m.a.w. kan ik via een omweg toch dvs's/divx/avi kijken op mijn Laptop?
en kan ik programma's via een omweg installen op mijn ipaq?