Toon posts:

geluid ati all in wonder pro 9800 aan sb audigy 2 zs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
8)7

Het is me gelukt om beeld te krijgen met ChrisTV op de AIW9800 Pro. Maar geluid lukt nog niet, omdat de TVOUT nog verbonden moet worden met de Audigy.

Op welke manieren kan ik dit voor elkaar krijgen?

Welke software gebruik jij voor het ontvangen van zenders?

TIA!!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:02

Outerspace

Admin General Chat
Misschien in de kast, om een paar draadjes van je kaarten aan elkaar te knopen :?
haha, nu zie ik het pas: tvout aan een geluidskaart 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door Outerspace op 21-09-2005 12:44 ]

Wauw, een sig!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:41:
8)7

Het is me gelukt om beeld te krijgen met ChrisTV op de AIW9800 Pro. Maar geluid lukt nog niet, omdat de TVOUT nog verbonden moet worden met de Audigy.

Op welke manieren kan ik dit voor elkaar krijgen?

Welke software gebruik jij voor het ontvangen van zenders?

TIA!!
Uhm haha je TV-Out zou k niet in je geluidskaart stoppen. Kzou gewoon de audio out van je AIW op de line-in van je SB zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op woensdag 21 september 2005 @ 12:42:
Misschien in de kast, om een paar draadjes van je kaarten aan elkaar te knopen :?
haha, nu zie ik het pas: tvout aan een geluidskaart 8)7
Oke, grapjassen! Dat wordt inderdaad lastig, ik ga toch maar wat draadjes van de kaarten (4 naar 4) aan elkaar knopen. :Z

Verwijderd

ik heb het aan de praat gekregen met windows xp MCE...

maar je kan toch ook gewoon de software van ati ervoor gebruiken??

bij mij is de AIW verbonden met mijn geluidskaart via audio-out --> audio in

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:54
je hebt een kabel met meerdere aansluitingen (was bij de aiw9000 in ieder geval zo) bij je aiw gekregen, daarop zit ook een audiokabel, die kan je gewoon in de line-in drukken.

Ik heb zelf mediaportal bij de aiw gebruikt, maar na versie 0.1.0.9 werkte die niet goed meer.

[ Voor 23% gewijzigd door kleefding op 21-09-2005 13:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:46:
ik heb het aan de praat gekregen met windows xp MCE...

maar je kan toch ook gewoon de software van ati ervoor gebruiken??

bij mij is de AIW verbonden met mijn geluidskaart via audio-out --> audio in
Hi yo6811!

Op de audiokaart heb ik een AUX-IN aansluiting gevonden, op de AIW de CD OUT aansluiting, beide zijn 4-polig, maar ik zal op zoek moeten naar een passend kabeltje.

De software van ATI kreeg ik indertijd niet goed aan de praat. De installatie lukte wel, maar ik kon nergens Nederlandse zenders vinden??

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:42

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:59:
[...]

Hi yo6811!

Op de audiokaart heb ik een AUX-IN aansluiting gevonden, op de AIW de CD OUT aansluiting, beide zijn 4-polig, maar ik zal op zoek moeten naar een passend kabeltje.

De software van ATI kreeg ik indertijd niet goed aan de praat. De installatie lukte wel, maar ik kon nergens Nederlandse zenders vinden??
Kijk eens of er zo'n kabeltje aan/bij één van je cd drives heeft gezeten... Die kun je daar namelijk gewoon uithalen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:59:
[...]

Hi yo6811!

Wil je wel eentje op de post doen als je me je adres mailt, is namelijk gewoon zelfde analoge audio kabeltje als je zoals mikey zei je CD/DVD-ROM driver krijgt om die op de geluidskaart aan te sluiten.

Verwijderd

je moet bij de installatie kiezen voor nederland en dan kabelzenders en dan uitgebreid.

dan vindt hij alles...

met windows xp mce is het nog makkelijker, deze stelt alles meteen in automatisch en de tv gids werkt ook perfect.

op je AIW zie je gewoon een jack aansluiting, aan de achterkant, die kan je doorlussen naar je geluidskaart.... bij de installatie van ati software vraagt hij dan ook hoe het is aangesloten...
ati software heeft het bij mij altijd perfect gewerkt, alleen met mce is het niet meer nodig...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 14:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:20:
[...]

Wil je wel eentje op de post doen als je me je adres mailt, is namelijk gewoon zelfde analoge audio kabeltje als je zoals mikey zei je CD/DVD-ROM driver krijgt om die op de geluidskaart aan te sluiten.
Graag! Heb m'n gegevens net op de e-mail gezet. Het kabeltje dat ik vond was net te breed, maar wel 4-polig??!!

Thanx!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:45:
je moet bij de installatie kiezen voor nederland en dan kabelzenders en dan uitgebreid.

dan vindt hij alles...

met windows xp mce is het nog makkelijker, deze stelt alles meteen in automatisch en de tv gids werkt ook perfect.

op je AIW zie je gewoon een jack aansluiting, aan de achterkant, die kan je doorlussen naar je geluidskaart.... bij de installatie van ati software vraagt hij dan ook hoe het is aangesloten...
ati software heeft het bij mij altijd perfect gewerkt, alleen met mce is het niet meer nodig...
Mooi, ga het weer proberen als ik m'n kaart terugkrijg. Was zelf zo slim geweest een verkeerde BIOS te flashen, kon de orginele niet meer terugkijgen, heb de kaart nu maar opgestuurd. Wat een stomme streek zeg :(

Nou ja, kijk de volgende keer nog beter uit 8)7
Pagina: 1