ik heb een FS amilo M-1425 maar kan met accustroom niet op msn komen. Weet iemand hier een oplossing voor. zodra ik de stekker in het stopcontact steek, lukt het wel om me aan te melden
bvd
bvd
ARME AOW’er
Kan wel degelijk met elkaar te maken hebben. Juist bij wireless heb je dit soort rare fouten.Bergen schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:54:
Als je op dat moment nog wel kunt internetten lijkt het me dat het niets te maken heeft met een uitgeschakelde netwerkkaart te maken heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door Pixal op 22-09-2005 11:04 ]
ik heb dit opgezocht, maar bij mij staan maar vier opties. deze instellingen zijn allemaal ingeschakeld op de standaard waarde. Aan mijn wireless router kan het niet liggen. op mijn school heb ik hetzelfde probleem.Pixal schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:36:
Ik kopieer even een workaround die ik dagelijks uitvoer. Misschien heb je er wat aan.
Ga naar configuratiescherm (klassieke weergave) > netwerk instellingen. Doe rechtermuis op de draadloze verbinding. Kies voor configureren en ga naar het tabblad Geavanceerd .
Er verschijnt een lijst met ongeveer 14 regels. ZOEK in die lijst naar instellingen zoals hieronder en stel de waardes goed in:
AP Compatibiliteitsmodus ... zet waarde op " Betere Compatibiliteit "
Energie Spaarstand ... zet waarde op " UITGESCHAKELD "
Minimaal Energiegebruik ... zet waarde op " UITGESCHAKELD "
(deze instellingen waren nodig bij de Truemobile 1450 in een Inspiron 2200)
Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq