met accu-stroom niet op msn

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

• mr_derk
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:12
ik heb een FS amilo M-1425 maar kan met accustroom niet op msn komen. Weet iemand hier een oplossing voor. zodra ik de stekker in het stopcontact steek, lukt het wel om me aan te melden

bvd

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Hoe maak je verbinding? WiFi? Netwerkkabel? Thuis? School? Werk?

ARME AOW’er

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
kijk maar eens naar je energy-saving opties. dikke kans dat je (draadloze)netwerkkaart/modem uit energiezuinigheid uitgeschakeld wordt (bij mijn dell is dat iig zo)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

kun je op dat moment nog wel internetten?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:34
De grote vraag is hier: Wat heb je zelf al geprobeerd?

• mr_derk
ik maak verbinding dmv draadloos netwerk, ik kan wel gewoon internetten.

hoe kom ik bij die energiesaves?

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik kopieer even een workaround die ik dagelijks uitvoer. Misschien heb je er wat aan.

Ga naar configuratiescherm (klassieke weergave) > netwerk instellingen. Doe rechtermuis op de draadloze verbinding. Kies voor configureren en ga naar het tabblad Geavanceerd .
Er verschijnt een lijst met ongeveer 14 regels. ZOEK in die lijst naar instellingen zoals hieronder en stel de waardes goed in:
AP Compatibiliteitsmodus ... zet waarde op " Betere Compatibiliteit "
Energie Spaarstand ... zet waarde op " UITGESCHAKELD "
Minimaal Energiegebruik ... zet waarde op " UITGESCHAKELD "
(deze instellingen waren nodig bij de Truemobile 1450 in een Inspiron 2200)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Als je op dat moment nog wel kunt internetten lijkt het me dat het niets te maken heeft met een uitgeschakelde netwerkkaart te maken heeft.

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Bergen schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:54:
Als je op dat moment nog wel kunt internetten lijkt het me dat het niets te maken heeft met een uitgeschakelde netwerkkaart te maken heeft.
Kan wel degelijk met elkaar te maken hebben. Juist bij wireless heb je dit soort rare fouten.

Ook kan het zijn dat je wireless kaart een bepaalde techniek gebruikt die je router niet kent, hierdoor kan het zijn dat sommige sites niet te openen zijn en andere wel of dat je van elke site maar maximaal 700 kb kan downloaden en het daarna helemaal stopt. Vandaar ook de compatibiliteits instellingen op maximaal als je die hebt.

Zie bijvoorbeeld:

http://support.intel.com/...ess/wlan/sb/cs-006205.htm

Firmware update op de router wil ook weleens helpen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pixal op 22-09-2005 11:04 ]

• mr_derk
Pixal schreef op donderdag 22 september 2005 @ 08:36:
Ik kopieer even een workaround die ik dagelijks uitvoer. Misschien heb je er wat aan.

Ga naar configuratiescherm (klassieke weergave) > netwerk instellingen. Doe rechtermuis op de draadloze verbinding. Kies voor configureren en ga naar het tabblad Geavanceerd .
Er verschijnt een lijst met ongeveer 14 regels. ZOEK in die lijst naar instellingen zoals hieronder en stel de waardes goed in:
AP Compatibiliteitsmodus ... zet waarde op " Betere Compatibiliteit "
Energie Spaarstand ... zet waarde op " UITGESCHAKELD "
Minimaal Energiegebruik ... zet waarde op " UITGESCHAKELD "
(deze instellingen waren nodig bij de Truemobile 1450 in een Inspiron 2200)
ik heb dit opgezocht, maar bij mij staan maar vier opties. deze instellingen zijn allemaal ingeschakeld op de standaard waarde. Aan mijn wireless router kan het niet liggen. op mijn school heb ik hetzelfde probleem.

in ieder geval bedankt voor de moeite

• Guru Evi
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 24-08 19:45
Misschien dat je een soort "profiel" hebt geladen in een of andere software waardoor deze een firewall of iets gelijkaardigs aanschakelt.

Pandora FMS - Open Source Monitoring - pandorafms.org

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit is niet helemaal de manier waarop je hier een topic hoort te openen. ;) Neem even een kijkje in de faq, dan kom je te weten wat de bedoeling is hier op GoT. We stellen het bijvoorbeeld op prijs als je zelf wat zelfonderzoek doet; wij zijn immers geen helpdesk. Wat je allemaal zelf al hebt geprobeert, kan je verwerken in de topicstart. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.