Hallo, ik heb een vreemd probleem en kom er via de search en de faq niet uit.....
Ik heb een AMD 3200+ 64, K8Se deluxe Mobo
1024 kingston DDR geheugen 2x 512mb
Radeon 9600@9800 Ati all in wonder video kaart
Win xp 32bit en een Aopen 300w voeding
de voltages schommelen allemaal rond wat ze moeten zijn.
Nu heb ik het volgende probleem, zo nu en dan start de computer niet op geeft een piep en blijft het beeldscherm zwart.
Nu heb ik via de search etc. gezocht en het enige wat ik kan ontdekken is dat het evt. mijn geheugen is of de video kaart.
Nu krijg ik hem weer aan de praat door de stroom er af te halen, mijn geheugen reepjes even opnieuw aan te duwen (ontladen?) en dan weer alles aansluiten.... dan doet hij het weer.....?
Wat kan dit zijn? ik ben op het mechanische en electronische gebied redelijk onbekend dus.
Iemand een idee of ervaring hiermee?
Het vreemde is dat hij het zo nu en dan een helepoos doet en dan opeens weer niet.
Alvast bedankt
Groet Sollie
Ik heb een AMD 3200+ 64, K8Se deluxe Mobo
1024 kingston DDR geheugen 2x 512mb
Radeon 9600@9800 Ati all in wonder video kaart
Win xp 32bit en een Aopen 300w voeding
de voltages schommelen allemaal rond wat ze moeten zijn.
Nu heb ik het volgende probleem, zo nu en dan start de computer niet op geeft een piep en blijft het beeldscherm zwart.
Nu heb ik via de search etc. gezocht en het enige wat ik kan ontdekken is dat het evt. mijn geheugen is of de video kaart.
Nu krijg ik hem weer aan de praat door de stroom er af te halen, mijn geheugen reepjes even opnieuw aan te duwen (ontladen?) en dan weer alles aansluiten.... dan doet hij het weer.....?
Wat kan dit zijn? ik ben op het mechanische en electronische gebied redelijk onbekend dus.
Iemand een idee of ervaring hiermee?
Het vreemde is dat hij het zo nu en dan een helepoos doet en dan opeens weer niet.
Alvast bedankt
Groet Sollie