GRRR.. 3e keer scheepsrecht?

Pagina: 1
Acties:

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
Ik zit nu voor de derde keer met een defecte console thuis! 2x is er een dreamcast en 1 keer is er een playstation gesneuveld bij mij thuis. Allen op dezelfde manier.. Zomaar midden in een (willekeurig) spel kapt de spelbesturing ermee om vervolgens niet meer op te starten :( .. dit an toch geen toeval zijn of wel? .. heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen???

HT-addict in spe

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:25
Nee, maar je kan beter gewoon een pc kopen i.p.v. een console

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op dinsdag 16 januari 2001 13:26 schreef Steel-Frog het volgende:
Precies, zonde van je geld.

Marreeeh, gewoon terug sturen, en als er weer iets stuk gaat......, kan ook aan jou liggen.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• HenkyDoodle
Op dinsdag 16 januari 2001 13:26 schreef Steel-Frog het volgende:
ik heb ook een pc .. maar dit speelt lekkerder.. (mijn mening dus geen flamebait aub?) :z
maar niemand die een idee zou kunnen hebben? .. misschien heeft het iets met elektriciteit te maken ofzow..

HT-addict in spe

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 14:00
aardstralen?

Verwijderd

Ik heb dat ook ooit eens gehad. ik ben er op een moment zo ontzettend gek van geworden, dat ik een telefoontje heb gedaan naar Bart Smit (Waar ik alle machines gekocht had) , en ze konden niks vinden. Ik hem toen mijn Playstation (de 4'de !!!!!!!!!) terug laten sturen naar SONY, die hebben hem doorgemeten, toen bleek dat op mijn huis teveel stroom (?) stond, wat erg veel apparaten niet aan konden.

Dit is opgelost door dat zooitje ellende hier, en nu doet alles het weer prima.

P.s, Je kunt het heel duidelijk merken als er iets niet in de haak is met de elektriciteit. Aan de volgende punten kun je dat merken

- Lampen die om de 3 weken springen
- af en toe kleine interupties in de toevoer van stroom
- rare luchtjes van apperatuur
- Overmatige hitte van Monitoren, TV's, stereo's, en pc's

Veel succes ermee.

• HenkyDoodle
Op dinsdag 16 januari 2001 19:36 schreef Barracuda het volgende:
Ik heb dat ook ooit eens gehad. ik ben er op een moment zo ontzettend gek van geworden, dat ik een telefoontje heb gedaan naar Bart Smit (Waar ik alle machines gekocht had) , en ze konden niks vinden. Ik hem toen mijn Playstation (de 4'de !!!!!!!!!) terug laten sturen naar SONY, die hebben hem doorgemeten, toen bleek dat op mijn huis teveel stroom (?) stond, wat erg veel apparaten niet aan konden.

Dit is opgelost door dat zooitje ellende hier, en nu doet alles het weer prima.

P.s, Je kunt het heel duidelijk merken als er iets niet in de haak is met de elektriciteit. Aan de volgende punten kun je dat merken

- Lampen die om de 3 weken springen
- af en toe kleine interupties in de toevoer van stroom
- rare luchtjes van apperatuur
- Overmatige hitte van Monitoren, TV's, stereo's, en pc's

Veel succes ermee.
euhhh ..

thnq man.. dat zijn dezelfde symptonen als op dit moment bij mij thuis! .. hoe los ik dit op? .. ik heb in ieder geval al als advies gekregen een stekker te kopen die dergelijke stroomstoringetjes opvangt..

HT-addict in spe

Verwijderd

Of je energie-boer bellen en zeggen dat 't niet goed is bij je thuis... 8-)
Pagina: 1