[film] YUY2 DR-Overlay: blokjes

Pagina: 1
Acties:

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoi
ik heb een filmpje op me pc staan waarvan BSplayer zegt dat het YUY2 DR-Overlay is. (whatever that may be). Anyway, vroeger draaide het perfekt op me computer, maar nu krijg ik overal blokjes in het beeld, geen pixels, maar echte vierkanten van een kwadraat centimeter.

Weet iemand wat ik moet doen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:41

Outerspace

Admin General Chat
Misschien goede codecs installeren :?
Volgens mij heeft het te maken met DivX ;)

zie ook Google |YUY2 DR-Overlay

Wauw, een sig!

• bluppfisk
  • Niet online
kan zijn maar heb nog geen enkele werkende oplossing gevonden.. Ik google echt wel voor ik hier kom :)

divx en xvid codecs zijn geinstalleerd.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:41

Outerspace

Admin General Chat
Probeer eens met VLC player om het af te spelen, of een andere media player :?

Wauw, een sig!

Verwijderd

Je moet windows media plater updaten naar versie 10, dan is het probleem opgelost. Check deze post.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2005 11:52 ]

• bluppfisk
  • Niet online
heb media player 10. Het beeld is eigenlijk perfekt, maar bij snelle bewegingen krijg ik plots grote blokken. screenshot: http://users.telenet.be/jnm/blokjes.jpg

• Tiduz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-06 19:12
Heb ik ook met MPC soms, en dan soms gewoon perfect, is wel raar en met VLC heb ik het niet, maar ik vind MPC veel fijner, ik gebruik het Combined Codec Pack van een anime groep, staat bij dat die voor beste compatability is, als er iemand is die een hele goede codec pack heeft die ook OGM en MKV zonder problemen afspeelt hoor ik het graag

CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i

Pagina: 1