Hoi! Heb me net een lekker systeempje gekocht (3500+, 1Gig RAM, 7800GT, SATA schijf, Abit fatal1ty mobo). Alles draait vlotjes terwijl ik windows enzo installeer, tot plots, bij een reboot, het meer dan 5 minuten duurt om windows volledig op te starten. Het grootste deel blijft ie hangen op het zwarte scherm met het windows vlaggetje.
Echt een gruwel als je net zo even geïnvesteerd hebt in een vet systeem.
Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik een draadloze netwerkkaart steken had, maar na die er fysiek uit verwijderd te hebben en met systeemherstel terug te gaan naar een punt voor die kaart, blijkt het toch aan iets anders te liggen. Na vele keren terugkeren met systeemherstel, ben ik bijna zeker dat het gebeurt na de installatie van de nVidia nForce4 drivers..
Iemand een oplossing?
Echt een gruwel als je net zo even geïnvesteerd hebt in een vet systeem.
Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik een draadloze netwerkkaart steken had, maar na die er fysiek uit verwijderd te hebben en met systeemherstel terug te gaan naar een punt voor die kaart, blijkt het toch aan iets anders te liggen. Na vele keren terugkeren met systeemherstel, ben ik bijna zeker dat het gebeurt na de installatie van de nVidia nForce4 drivers..
Iemand een oplossing?