Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CCFL buizen (rotzooi wegwerken)

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal ik had ff een vraag voor de modders onder ons

Ik ben bezig met een spiegel mod, leuk etc, ziet er aardig uit, maar ik heb nu wel 2 CCFL buizen onderin mn kast lopen maar ik heb zoveel puinzooi aan draden en een voice box...

ik wil dit kwijt raken!
wie heeft er ideeen, ervaringen.. met pics ofzo? voorbeelden?

ik heb geprobeerd de voicebox eraf te halen en de buizen individueel te laten werken maar ik heb er geen verdere aansluitingen voor, en t wil ook nie werken op een 3 pins connector.. hulp AUB!!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-11 10:51
Mja als je een beetje casemodder bent dan likt het me toch niet dat je hoeft te vragen hoe en waar je je kabels weg moet werken...

anyway

Mesh je kabels dan ziet het er iig beter uit.

Verwijderd

Om maar even een echt antwoord te geven:

Ik weet niet precies waar jij je neons hebt opgehangen, maar je zou kunnen proberen die voicebox achter je bays te kunnen doen en daarbij de overtollige oprollen en ook achter je bays proppen.
Dit werkt voor mij iig goed :)

Verwijderd

Meshen, achter mobo plakken, draden achter het voorpaneel verwerken (alleen bij bijv. chieftec kasten).

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

niet zeuren dat wij fotos moeten geven, geef zelf ook eens een foto.

je spiegel kan je wat ophogen etc desnoods maak je al je 3.5" bays intern dicht en prop je daar al je meuk. stukje plexi ervoor voila.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Verwijderd

Topicstarter
ik zeur niet over fotos.. ik vraag er gewoon om.. snao nie waarom mensen zo bijdehand doen alleen omdat zei wel ervaring hebben, nieuwsflash, jullie moesten het ook leren!

maar voor de normale andwoorden, thnx ga t ff proberen

• Wouzziej
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:35
nieuwsflash dr is tegenwoordig ook google hoor? :r

2280wp WZW 5° - 4560wp NNO 10° - 1620wp ZZW 10° - 1125wp ZZW 48° - 1860wp ZZW 21° | Thermor Aeromax V4 270L | Daikin 3MXM40N - 3MXM52N | 2025 Ford Kuga ST-line X

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
VERZIN IETS!, Doe creatief! Het is jou mod, daar kunnen wij niet over bepalen, probeer sleeven, of maak een kastje, waar je de overtolige dingen in doet! :o

• Hymanz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 21:52
ik weet iets,
als de draden op de onderkant liggen,
dan kan je ze achter dat rek waar de hdd`s moeten.
kijk hier : Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/9439/ksize5hg.jpg
dat heb ik ook daarnaa plak je er wat plakfolie op (traanplaat is mooi :P) en dan zie je zowat niets meer van die draden

[ Voor 5% gewijzigd door Hymanz op 21-09-2005 16:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
mijn probleem is dta ik een chieftec heb en zo een met inklik dingen.. dus geen ruimte om ze erachter te verwerken, maar ik ga iig wat proberen :) thx

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-11 21:46

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 17:06:
mijn probleem is dta ik een chieftec heb en zo een met inklik dingen.. dus geen ruimte om ze erachter te verwerken, maar ik ga iig wat proberen :) thx
post eens een foto van je huidige situatie ... grmbl.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• Hymanz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 26-02 21:52
dat zou ook wel wat handiger zijn ja :)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Sorry, ik vond de vraag zelf al iets te basic toen ik dit topic voor het eerst zag, maar het nivo is me nu onder het nulpunt gedaald. Ts: je zult het moeten doen met de hints die tot nu toe gegeven zijn, en anders zelf creatief proberen te wezen :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.