Toon posts:

Asus P7131 Dual

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
onlangs kocht ik een Asus P7131 Dual Tv Tuner kaart

maar deze werkt echt niet naar behoren, ik heb hem zowel getest in WinXP als in WinXP MCE edition, geen van beiden gaf een goed resultaat :(

problemen => na reboot PC => No Tuner Device Found!

uiteindelijk kan ik hem dan wel installeren (na paar maal uninstall van kaart en drivers), en kan ik gaan scannen op kanalen, hierbij krijg ik alleen maar zwart flikkerend beeld als ik scan op CATV(analoog)

als ik met de bijgeleverde digitale antenne scan, krijg ik twee kanalen => één en canvas (Belgie) (en dan wel prachtig beeld)

FM werkt ook al niet, hierbij krijg ik geen enkele zender in men lijstje als resultaat van scannen op de FM band

ik heb al alles geprobeerd en véél gegoogled naar eventuele oplossingen, op de Asus site vind je een bios update, maar deze doet het ook al niet :( deze geeft een error Wrong ASUS_Tiger_Board Sub Vendor_ID!) de driver van op de asus site, maakt ook al geen winst voor deze kaart

is er iemand die ook dergelijke problemen heeft met deze kaart ? ik weet het echt niet meer voorlopig, ofwel wordt het afwachten op een nieuwere driver of bios update voor deze kaart, ofwel breng ik deze gewoon beter terug naar de winkel, want hij doet het echt niet hier bij mij :(