Toon posts:

Apple Expo Parijs 2005

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor de liefhebbers van Expo's e.d.is © hier op de homepage van een Mac-gebruiker foto's van de vandaag/gisteren gehouden Expo in Parijs. :O

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 00:25:
Voor de liefhebbers van Expo's e.d.is © hier op de homepage van een Mac-gebruiker foto's van de vandaag/gisteren gehouden Expo in Parijs. :O
Wauw, leuke foto's :) Ik zou er ook wel heen willen ;) Er staat op 1 foto de iPod color voor 329 euro (20GB). Op apple.nl is het nog gewoon 309, voor precies hetzelfde pakketje :) Daar hebben we dus maar mazzel mee... Worden er ook nog nieuwe dingen onthuld in de Expo?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 13:36:
[...]

WOp apple.nl is het nog gewoon 309, voor precies hetzelfde pakketje :) Daar hebben we dus maar mazzel mee...
Jup, in Frankrijk zijn de nano's duurder, omdat je een soort belasting betaalt als vergoeding aan de Franse Buma Stemra voor al het illigale gedownload. ( Le prix comprend 25,71 euros TTC au titre de la rémunération pour copie privée perçue par la SORECOP)

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16-01 19:10
Leuk om een paar foto's te zien. Idd best leuk om een keer te bezoeken. Ben vandaag in die nieuwe "apple store" in De Bijenkorf in Amsterdam geweest. Ziet er best leuk uit, soort mini-store. Maar alles staat er wel, heb ff met de powerbook zitten spelen. Kan bijna niet wachten er 1 aan te schaffen.

Wat me trouwens opvalt in deze afbeelding, is dat er op de ipod nano 2gb en 4gb en op de ipod 60gb 25000 foto's kunnen en op de ipod 20gb maar 20000 :? Is dat softwarematig beperkt ofzo?

[ Voor 3% gewijzigd door Spits op 21-09-2005 17:26 ]

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2005 @ 15:28:
[...]

Jup, in Frankrijk zijn de nano's duurder, omdat je een soort belasting betaalt als vergoeding aan de Franse Buma Stemra voor al het illigale gedownload. ( Le prix comprend 25,71 euros TTC au titre de la rémunération pour copie privée perçue par la SORECOP)
Wat een bullshit, als je dus al je muziek bij Itunes koopt betaal je dus gewoon extra?

Alle proemn in n drek

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:21
Jup. Hoeveel mensen ken jij die dat ook doen?

Zo'n belasting is natuurlijk een vicieuze cirkel. Mensen gaan downloaden hierdoor alleen maar als legaal zien. Hetgeen het ook is voor de wet, in Nederland in elk geval. Op zich vind ik die heffing niet eens zo vreemd; beetje vergelijkbaar met accijns eigenlijk. Maar wees er dan ook duidelijk over waar je die vergoeding voor betaald: is het om te mogen downloaden of is het ter compensatie OMDAT je download?

Maar ja, beetje OT. Wel leuk dat er een Expo zo dicht bij huis is. Jammer natuurlijk dat het allemaal en francais zal zijn en voor de gemiddelde tweaker daardoor iets minder toegankelijk is. De hardware kan je nl. ook bij de locale Apple boer vinden, daarvoor hoef je niet naar Parijs te gaan.

[ Voor 93% gewijzigd door Dr. Strangelove op 22-09-2005 07:31 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54
Bovendien betalen we hier in Nederland toch ook een soort van Buma-tax op lege CD's enzo? In Canada hebben ze zoiets ook op MP3-spelers, maar Apple heeft die bedragen laatst terug gegeven aan iPod kopers... Was laatst (week of twee gelee) op 't nieuws...

Liege, liege, liegebeest!

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02-2025
Nog nieuws vanuit Parijs?

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:54
Tja... Als je't niet op de gebruikelijke plaatsen hebt gezien denk ik ook niet dat je hier veel nieuws zal horen hoor :p

Liege, liege, liegebeest!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-02 20:32
Dr. Strangelove schreef op donderdag 22 september 2005 @ 07:27:
Maar ja, beetje OT. Wel leuk dat er een Expo zo dicht bij huis is. Jammer natuurlijk dat het allemaal en francais zal zijn en voor de gemiddelde tweaker daardoor iets minder toegankelijk is. De hardware kan je nl. ook bij de locale Apple boer vinden, daarvoor hoef je niet naar Parijs te gaan.
Ja ok, hardware vind je hier ook wel maar het is niet het sfeertje! Zelfde als de autorai of een parkeergarage, je ziet een hele hoop de zelfde dingen maar het is niet het idee dat je op de Rai bent geweest.

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Yup, ik sla de powerbook over en blijf voorgoed hybride PC:Mac gebruiker.

Aangezien ik in Parijs woon is dit dus nieuws uit Parijs.
Jammer Steve, ik hoop dat je dit leest, maar aangezien ik de afgelopen 10 jaar 20k euro aan hardware heb uitgegeven, mis je de komende 10 jaar een soortgelijk bedrag.

• awwexl
Ik kan nu gerust een iPod Shuffle aanshaffen zonder dat er het komend half jaar geen iPod Shuffle 2 GIG of prijsverlaging aan zit te komen? Aangezien deze 2 een potentieeltje waren voor de Expo in Paris!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

Ach, waarom moet je altijd het nieuwste van het nieuwste, het moet je huidige behoefte bevredigen, en daar zijn alle ipod's wel voor te vinden :)

Anders kun je wel blijven wachten is het niet?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

awwexl schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:08:
Ik kan nu gerust een iPod Shuffle aanshaffen zonder dat er het komend half jaar geen iPod Shuffle 2 GIG of prijsverlaging aan zit te komen? Aangezien deze 2 een potentieeltje waren voor de Expo in Paris!
Als je 2 gb wil kan je een nano kopen dus ik denk niet dat er een shuffle 2GB komt. Prijsverlagen doen ze bij apple jammergenoeg niet aan

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 14:55:
[...]

Prijsverlagen doen ze bij apple jammergenoeg niet aan
Soms wel hoor, maar het blijven uitzonderingen.
De iBook is een kleine 2 jaar geleden nog in prijs verlaagd als ik mij niet vergis.

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/figini/.Pictures/Photo%20Album%20Pictures/2005-09-20%2006.49.14%20-0700/Image-4CBC03ED29DC11DA.jpg

Wat zijn dit voor gruwelijk vette JBL's. _/-\o_ Echt, die gasten maken supervette speakerontwerpen.

• awwexl
Uh, wat hoort dat hier thuis? Ze zijn idd er vet maar niet relevant hier.

Heeft de laatste dag van Expo Paris nog wat opgeleverd?

[ Voor 21% gewijzigd door awwexl op 24-09-2005 17:43 ]

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:02

Hertog

Aut bibat, aut abeat

awwexl schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:43:
Waarschijnlijk werden ze gedemonstreerd/onthuld op de Expo in Parijs. Dat het een Apple Expo is wil nog niet zeggen dat alleen Apple er exposeert :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
Die speakers kan je al een jaar kopen. Lelijke speakers met ook niet al te mooi geluid. Is een betere keus de Harmon Kardon Sound Sticks II. Mooi geluid, ook niet echt denderd ontwerp, maar wel stukken beter.

kleurbleur.nl

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
awwexl schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 17:43:

Heeft de laatste dag van Expo Paris nog wat opgeleverd?
Zeurpiet, als dit topic alleen maar over de Apple producten op die expo ging dan zou er weinig te bespreken zijn.
Sage schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 18:14:
Die speakers kan je al een jaar kopen. Lelijke speakers met ook niet al te mooi geluid. Is een betere keus de Harmon Kardon Sound Sticks II. Mooi geluid, ook niet echt denderd ontwerp, maar wel stukken beter.
Ik weet dat die JBL setjes niet al te tof zijn qua geluid, neemt niet weg dat ze er wel gaaf uitzien. Ik heb ze trouwens in nog geen winkel zien liggen?

Verwijderd

Weet er iemand nu al wat er achter het misterische zwarte doek op de Apple boot zat? Macrumors vond het zwarte doek samen met de afwezigheid van iBooks en PowerBooks een opvallend iets...

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05-2025
matiasjansen schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 23:48:
[...]

Zeurpiet, als dit topic alleen maar over de Apple producten op die expo ging dan zou er weinig te bespreken zijn.

[...]

Ik weet dat die JBL setjes niet al te tof zijn qua geluid, neemt niet weg dat ze er wel gaaf uitzien. Ik heb ze trouwens in nog geen winkel zien liggen?
Ik verkocht ze bij mijn oude werk, LJS in Den Haag. Stonden naast de Harmon/Kardon. Heb denk ik wel geteld 2x deze speakers daadwerkelijk verkocht, de anderen kozen uit eindelijk voor de H/K. Gelukkig. ;)

kleurbleur.nl

• awwexl
[...]

[...]

Laat het dan bij: ''dan zal er weinig te bespreken zijn''. Kijk naar de topic-titel en je weet waar je over moet praten. Open een ander topic als je over deze speakers wilt praten!

Verwijderd

Applestore in Rotterdam heeft ze staan..

Afbeeldingslocatie: http://homepage.mac.com/figini/.Pictures/Photo%20Album%20Pictures/2005-09-20%2006.49.14%20-0700/Image-4CBC5C9A29DC11DA.jpg

Dat is toch wel een heel erg geil uitzicht.. :9

• awwexl
Ik vind het persoonlijk 1 dikke flop dit Expo die jaar. Niks spectaculairs vernieuwend. Geen Keynote. Alleen de NANO vind ik een vooruitgang. Alleen een betere behuizing (ontiechelijk niet-krasbestendig) was nodig geweest bij de ontwikkeling en productie.

[ Voor 12% gewijzigd door awwexl op 26-09-2005 10:07 ]

Pagina: 1