Hallo, ik ben nieuw hier dus wees mild
.
Ik heb nu al een paar weken een XFX 6600 GT in mijn bezit. Hij heeft het slechts 1 keer gedaan. Ik had namelijk dit probleem:
Ik had een ATi Radeon 9200 SE voordat ik mijn nieuwe videokaart had. Eerst alle drivers gedeinstalleerd. Kaart eruit gehaald, en nieuwe erin gezet. PC geboot, XFX CDtje erin en drivers erop gezet. Reboot, nu komt het volgende. Hij wilt na het bekende Windows XP laadscherm (die nog in DOS) het inlogscherm laten zien. Bij mij viel m'n scherm in standby met de melding: "Both signals lost". Wat neerkomt op een ander scherm op "Frequency out of range."
In VGA modus gestart, andere drivers geprobeerd.
Zelfde liedje.
In totaal heb ik deze drivers gehad:
Ik heb toen contact opgenomen met XFXsupport. Die raden me aan een betere PSU te kopen. Ik had een 300W, nu heb ik een 420W, daar heb ik dus die 2 weken op gewacht. Nu zet ik mijn videokaart erin. Boot normaal, start in lage resolutie i.v.m. drivers. Installeer drivers van XFX 77.72, reboot. Zelfde verhaal.. Terug in VGA-modus zet ik de CD drivers erop. Zelfde verhaal.
Nu denk ik niet dat al die andere drivers een probleem zijn.
Mijn verdere specs:
ASUS A7V8X-X (Volledig geupdate, behalve BIOS geloof ik. Die zit op 10 of 13)
AMD Athlon XP 2200+ @ 1.8 GHz
XFX GeForce 6600 GT (PowerConnector: On
ook gebruik ik de VGA poort i.p.v. de DiVo poort. Eerder ingetrapt).
Standaard KTX monitor, heeft volgens mij geen speciale drivers nodig.
POWER 420W PSU.
Heeft iemand een idee? Ik begin lichtjes wanhopig te geraken.
Nog 1 kleine notice: Hij heeft het een maandag avond VLEKKELOOS gedaan, 100 FPS strak in FarCry etc. Uitgezet om te gaan slapen, volgende ochtend weer gezeur. Dus ik denk niet dat de kaart kapot is.
Iemand nog ideeën?!!?!!!11one
Ik heb nu al een paar weken een XFX 6600 GT in mijn bezit. Hij heeft het slechts 1 keer gedaan. Ik had namelijk dit probleem:
Ik had een ATi Radeon 9200 SE voordat ik mijn nieuwe videokaart had. Eerst alle drivers gedeinstalleerd. Kaart eruit gehaald, en nieuwe erin gezet. PC geboot, XFX CDtje erin en drivers erop gezet. Reboot, nu komt het volgende. Hij wilt na het bekende Windows XP laadscherm (die nog in DOS) het inlogscherm laten zien. Bij mij viel m'n scherm in standby met de melding: "Both signals lost". Wat neerkomt op een ander scherm op "Frequency out of range."
In VGA modus gestart, andere drivers geprobeerd.
Zelfde liedje.
In totaal heb ik deze drivers gehad:
- XFX 77.72
- XFX 66.93
- nVIDIA 77.77
- Omega 1.6693
Ik heb toen contact opgenomen met XFXsupport. Die raden me aan een betere PSU te kopen. Ik had een 300W, nu heb ik een 420W, daar heb ik dus die 2 weken op gewacht. Nu zet ik mijn videokaart erin. Boot normaal, start in lage resolutie i.v.m. drivers. Installeer drivers van XFX 77.72, reboot. Zelfde verhaal.. Terug in VGA-modus zet ik de CD drivers erop. Zelfde verhaal.
Nu denk ik niet dat al die andere drivers een probleem zijn.
Mijn verdere specs:
ASUS A7V8X-X (Volledig geupdate, behalve BIOS geloof ik. Die zit op 10 of 13)
AMD Athlon XP 2200+ @ 1.8 GHz
XFX GeForce 6600 GT (PowerConnector: On
Standaard KTX monitor, heeft volgens mij geen speciale drivers nodig.
POWER 420W PSU.
Heeft iemand een idee? Ik begin lichtjes wanhopig te geraken.
Nog 1 kleine notice: Hij heeft het een maandag avond VLEKKELOOS gedaan, 100 FPS strak in FarCry etc. Uitgezet om te gaan slapen, volgende ochtend weer gezeur. Dus ik denk niet dat de kaart kapot is.
Iemand nog ideeën?!!?!!!11one