[adsl]sip of dhcp spoofing op copperjet mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:52

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
mijn speedtouch heeft het begeven, die altijd naar tevredenheid draaide via sip spoofing, met daarachter een routertje obv m0n0wall.
Nu heb ik nog een copperjet 816-p2 liggen, maar ik kan nergens iets over sip/dhcp spoofing vinden voor deze router. Iemand enige info?

Verwijderd

Als je in de handleiding zoekt op 'spoof' staat er iets te lezen dat "Zero Installation PPP Bridge (ZIPB)" heet. Het lijkt erg op wat jij zoekt.

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-04 21:48

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Uit vorige posts zag ik dat je bij KPN aangesloten zit. ( Hoe kom ik toch aan m'n nickname ) :+

Volgens mij is een Copperjet 816-2P niet gezicht voor het KPN netwerk althans die zijn toch niet

ITU-T G 992.1 annex a of
ETSI ETR 328.
PPPoA of PPTP-to-PPPoA relay, (vp/vc 8/48, vc-mux).

gespecifceerd?
Iets wat wel nodig is voor een een aansluiting van een modem op een lijn van KPN.

Ik zou klagen over je speedtouch bij KPN en misschien en als je een beetje goed gebekt bent krijg je op basis van coulance een gratis of eventueel met korting een nieuwe speedtouch.

Weet niet wat voor speedtouch je hebt? Een Home/pro of 510 of een kikker/ufo?

Maar ik zou je richten tot KPN over je speedtouch

Speedtouch freak

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:52

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
dan vergis je je...de copperjet werkt prima op kpn adsl, je zegt het zelf al, pppoa
, alleen nu met zijn eigen dhcp+nat, en dat wil ik niet

Contact met kpn heb ik al gehad, viel helaas buiten de garantie. DIng heb ik ook al zon 4 jaar inmiddels