Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde voor mijn Orange-free Prepaid telefoon na iets meer dan een jaar graag een sim-unlcokcode aanvragen. Het lijkt me dat je hiervoor naar "Mijn Orange" moet...echter, deze werkt niet bij mij...

Als ik mijn gegevens invul en op "ok!" druk, dan kom ik gewoon weer terug bij het inlogscherm, zonder dat er verder een melding komt ofzo. Dit is in IE, Firefox én Opera, en in IE heb ik alle veiligheidsniveaus al geprobeerd...

Dus ik denk: ik vraag mijn wachtwoord nog maar eens aan. Dit is hetzelfde wachtwoord wat ik overal gebruik, maar goed. Ik krijg dus keurig een SMS'je waarin staat:
...uw wachtwoord is: MIJNWACHTWOORDDUS (hoofdlettergevoelig)...
Lekker handig dus, maar goed: ik heb het wachtwoord in alle variaties qua hoofdletters geprobeerd, ik kom er niet in.

De klantenservice is ook lekker onbereikbaar en ik ga niet voor €0,35 per minuut een half uur wachten dus dat werkt ook niet echt... Maar goed, ik heb nu dus 2 vragen:

1-Werkt "Mijn Orange" bij meer mensen niet?
2-Kun je zo'n unlockcode ook aanvragen in een "real life orange shop"?

Alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door sjaakaq op 20-09-2005 22:05 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat zegt de klantenservice erover? (Die is immers 24/7 bereikbaar.)

Domme opmerking van me ... er zwerft ergens een 0800-nummer rond van de KS, ik ga even voor je op zoek!

Btw: het lijkt me stug dat je rond dit tijdstip veel wachttijd hebt bij de KS?

Gevonden: 0800 2877728 :Y)

[ Voor 71% gewijzigd door pven op 20-09-2005 22:09 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Je kan de klantenservice ook gratis bellen op 0800 2870728. :)

Unlockcodes kan je alleen telefonisch of in de Orange shop aanvragen.

• PaulZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Bij mij doet ie 't wel (IE en FF). Stomme vraag misschien, maar heb je naast je wachtwoord ook je telefoonnummer ingevoerd?

Vlinders moet je volgen, niet vangen...

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:07

slaay

Natuurbeleven.com

Laatst wilde ik ook inloggen, werkte mijn wachtwoord niet meer, gebeld, wachtwoord gereset en toen kon ik weer inloggen.. 8)7

Dich bis echt unne foëzen haas

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Vage shit :S

Eerst belde ik naar 0800 2877728, kreeg ik een vriendelijke dame aan de lijn waarvan ik eerst de IMEI code moest opzoeken en dan terugbellen.

Toen had ik die code gezocht belde ik weer naar 0800 2877728. Toen kreeg ik een meneer aan de lijn die zei dat ik een zakelijk nummer belde en de klantenservice moest bellen :?

Dus toen heb ik weer 1200 gebeld, nu wel meteen iemand beschikbaar, 15 minuten mee gebeld (gaf me eerst foute instructies (T230 oid) en mijn IMEI klopte niet maar de telefoon gaf 2 nummers op het einde aan die er niet bijhoorden :X ) en uiteindelijk dus toch de goede instructies gekregen.

Nou ja en toe dus uitgevoerd en ik neem aan dat het nu goed is, al weet ik niet of en hoe ik dat kan testen...maar ik hoop dat ze dat in zo'n Orange shop kunnen.

Wel €6,- aan beltegoed erdoor gejast 8)7

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Het is dan ook 0800 2870728... Die met 777 in het midden is inderdaad zakelijk, daar kom je ook niet in een menu terecht.

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Hmm nou ja :P

Maarre...is er dus een manier om te controleren of de simlock er wel/niet meer op zit?

leoaq.fm // Jeune Loop

• pven
  • Niet online
leokennis schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:06:
Maarre...is er dus een manier om te controleren of de simlock er wel/niet meer op zit?
Ja: door er een SIM-kaart van een andere provider in te stoppen. :Y)

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Duh en dan werkt ie niet en ben ik weer een tientje kwijt :P

leoaq.fm // Jeune Loop

• pven
  • Niet online
leokennis schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:27:
Dus je wilt je SIMlock eraf hebben, maar eigenlijk is dat niet nodig omdat je er toch geen andere SIMkaart in stopt? 8)7

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-11 13:13

job

leokennis schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:27:
Anders leen je even de sim van je pa/ma/broer/zus/oma/opa/tante/oom/neef/nicht/vriend/vriendin.
Vast wel iemand die in de buurt woont en een andere provider heeft.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 20-09-2005 23:31 ]

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Topicstarter
Hmm dat zou wel kunnen ja. @pven: Nee, maar ik kan wel een Telfort SIM gaan kopen ofzo maar dan is het natuurlijk wel handig om van te voren te weten of die gaat werken :P

leoaq.fm // Jeune Loop

Pagina: 1