nvidia dualview, mediaplayer minimaliseren

Pagina: 1
Acties:

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
Hallo,

Ik heb na een boel klooien het voor elkaar gekregen dat ik gewoon op mijn pc kan blijven werken terwijl ik op de tv fullscreen een film weer geef.

Het probleem is nu echter dat ik windows mediaplayer die ik voor het afspelen van de film gebruik niet kan minimaliseren. Wanneer ik dit doe loopt alleen het geluid verder, en blijft het beeld stil staan. Is er een manier om dit op te lossen?

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 22:38
Bij dit porbleem heb ik nu nog een extra probleem gekregen.
Als ik een aantal filmbestanden in een afspeellijst heb, speelt ie de eerste gewoon goed af. ook als ik het venster gewoon omhoog laat staan en er iets anders overheen zet. Echter als mediaplayer naar het volgende bestand in de lijst gaat, blijft het beeld op de tv weer hangen. Als ik dan de focus weer op mediaplayer zet, gaat ie wel weer gewoon door.

Weet iemand hiervoor een oplossing?

P.S. Maak gebruik van FFDshow

Verwijderd

ik heb ook beeld op monitor en tv, heb het ff geprobeerd wat jij zei, ik heb er geen prolbemen mee, maar als ik jou was zou ik gewoon BSplayer downloaden (ff googlen) die is echt stukken beter dan media player voor het afspelen van movies ed.
dexter07051982 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 13:24:
Bij dit porbleem heb ik nu nog een extra probleem gekregen.
Als ik een aantal filmbestanden in een afspeellijst heb, speelt ie de eerste gewoon goed af. ook als ik het venster gewoon omhoog laat staan en er iets anders overheen zet. Echter als mediaplayer naar het volgende bestand in de lijst gaat, blijft het beeld op de tv weer hangen. Als ik dan de focus weer op mediaplayer zet, gaat ie wel weer gewoon door.

Weet iemand hiervoor een oplossing?

P.S. Maak gebruik van FFDshow

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als je gebruik maakt van extended desktop van Windows zelf (en dus niet van DualView), dan kun je Windows Media Player naar je TV slepen en 'm daar op full screen zetten; je kunt dan gewoon verder werken op je primaire monitor.

[ Voor 7% gewijzigd door Milly op 29-09-2005 14:46 ]