Toon posts:

topic helemaal weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen jullie niet tegen opbouwende kritiek en eventuele democratie omtrent jullie handelen?
Wat zegt dat of dit forum? en over jullie als persoon.
Ik weet nu dat ik dus niet fout zat met het idee een topic te starten over de hierarchie binnen dit forum. Hij staat er nog niet op of is gewoon verwijderd!
Jullie hadden in de 2e wereld oorlog moeten "regeren"....jeetje zeg wat SCHOKKEND deze reactie.
De hele topic, welke toch serieus en helemaal niet negatief van aard was, is weggegooid.. Angst voor democratie?
Je begrijpt zeker wel dat ik hier niet meer zal komen........Niet dat jullie zullen denken dat je dan iets mist, maar wellicht zijn er meer mensen die er ooit achter zullen komen. Kijk eens in de spiegel, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

:w Hallo, je komt hier vrijwillig. Niemand verplicht je om hier te blijven.

Maar voor je blaat, wat is nu het probleem? Je topic is dicht? Er zijn andere manieren om erover te praten :) Zie ook de FAQ en nettiquette :)

[ Voor 51% gewijzigd door Nik op 20-09-2005 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Je zou dit soort topics serieus moeten gaan tellen, werkelijk hilarisch ...

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Euh, had dit misschien een reply moeten zijn op je LA topic? :?
Als je klachten hebt kun je misschien beter even met desbetreffende mod mailen.

Hm, wat hieronder staat dus.

[ Voor 10% gewijzigd door RoD op 20-09-2005 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:41:
Kunnen jullie niet tegen opbouwende kritiek en eventuele democratie omtrent jullie handelen?
Wat zegt dat of dit forum? en over jullie als persoon.
Ik weet nu dat ik dus niet fout zat met het idee een topic te starten over de hierarchie binnen dit forum. Hij staat er nog niet op of is gewoon verwijderd!
Jullie hadden in de 2e wereld oorlog moeten "regeren"....jeetje zeg wat SCHOKKEND deze reactie.
De hele topic, welke toch serieus en helemaal niet negatief van aard was, is weggegooid.. Angst voor democratie?
Je begrijpt zeker wel dat ik hier niet meer zal komen........Niet dat jullie zullen denken dat je dan iets mist, maar wellicht zijn er meer mensen die er ooit achter zullen komen. Kijk eens in de spiegel, zou ik zeggen.
Misschien moet je de FAQ eens goed doorlezen, hoe het allemaal hier werkt, hoe je je post e.d en alles kan terug vinden. Hij is gemoved nl; Het sluiten van een topic - wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Doe eens rustig, neem een cappucino-, massage- en relaxpuaze en ga vervolgens in je oude topic in het goede forum verder. :) Het sluiten van een topic - wel of niet?

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Ik heb het topic naar LA verplaatst. Het staat nog in je MyReact. Ik heb niet aardig gereageerd, omdat ik het had moeten sluiten; zie mijn derde reactie.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.