Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

W800i bij Orange Shop: simlocked!!

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-11 18:01
Vorige week donderdag heb ik mijn W800i bij Orange Shop in Eindhoven centrum gehaald met een abbo verlenging.. Ik had van tevoren nog gevraagd of het toestel simlockvrij was en die meneer vertelde mij duidelijk dat t zeker een simlockvrij toestel is. Mooi dacht ik zo. Dus ik ben als een speer naar huis gegaan om gelijk met mn speeltje te spelen en wat blijkt nou, het heeft een Orange opstartscherm en afsluitscherm... Dat vond ik maar vreemd dus heb ik maar voor de zekerheid ff een Vodafone SIM geprobeerd en ja hoor.. simlocked!! :(

De volgende dag ben ik teruggegaan en zij wisten echt van niets... Zij dachten nl dat ze allemaal simlockvrije toestellen hadden. Maar dat is dus niet zo. Nu ben ik op een unlockcode aan het wachten (duurt echt lang, maar ja...)

Nu is mijn vraag eigenlijk of er meerdere mensen zijn die ook bij Orange een W800i gekocht hebben. Zo ja, is ie simlockvrij of niet????

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51
ik heb een k750i van orange en die is branded + locked

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dit kan prima in het algemene topic: Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D750 topic - Deel 2
Dus deze gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.