[iTunes] Installatie mislukt "Bonjour Service"*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:31
Ik wilde eigenlijk een nieuw topic openen, maar zo zal het ook wel voldoende zijn. Nadat ik de nieuwste versie van iTunes (5.0) Had gedownload wilde ik he maar 's gaan installeren, op een gegeven moment komt de install bij een punt dat hij het internet op wil. Op datzelfde moment geeft SpySweeper (op aanraden van mijn computerleverancier) een melding van een programma dat het internet op wil. Ik negeer hem, en vlak daarna loopt de install vast... Nu krijg ik dus met installeren een of andere Bonjour outmelding, enfin, check het hieronder maar. - Edit: Ik draai Win XP op de enige account van mijn pc, met admin functies. -

Afbeeldingslocatie: http://img263.imageshack.us/img263/3797/vaag5fk.th.jpg

heeft iemand hier evt. een oplossing voor?
Bob :)

[ Voor 7% gewijzigd door BobB op 20-09-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Spy sweeper deinstalleren, itunes installeren, Microsoft antispyware installeren.

[ Voor 26% gewijzigd door leon1e op 20-09-2005 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:31
Ja, zo dacht ik dus ook meteen toen ik het hoorde, maarja. :/ Dat computerbedrijf zei dat het wel zou helpen omdat we een paar vage probleempjes hadden met de router.. ik heb Norton Internet Security er ook op staan maar spy sweeper moest ook goed helpen. Nu heb ik Spysweeper dus ge-uninstalled. Nu nog even zoeken naar Microsoft Antispyware :)

EDIT: Nu ik de iTunes install weer op wil starten krijg ik een zogenaamde 1608 error, na wat handelingen te hebben verricht in opdracht van de Installshield site kan ik nog niet op de install komen.. kortom: het volgende probleem dient zich aan :r

offtopic:
* offtopic:dankje leon1e ;)

[ Voor 38% gewijzigd door BobB op 20-09-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Hallo Bobbus,

Ik heb deze vragen maar even uit het iPod topic gehaald aangezien het over iTunes gaat, wil je hier in het vervolg op letten? :).

Heb je al eens gekeken of de Bounjour service wel te vinden is tussen de services? Deze kun je vinden onder start > instellingen > configuratie scherm > administrative tools > services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Wat is de tekst van die installshield error? Ik had pas ook een probleem bij het installeren van Macromedia Flash 8 en dat bleek te liggen aan het feit dat ik toch niet de laatste versie van installshield had geinstalleerd. Eigenlijk gewoon een brakke install-procedure van Macromedia dus maar goed.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn