Hoi..
Gamen gaat nog altijd niet erg best op een dual core geloof ik.
----------
Maar goed: Het hangt totaal af van wat je er mee wil gaan doen.
Veel programma's tegelijk > X2
Gamen of 1 ding tegelijk maar dan wat sneller > gewone athlon 64
[ Voor 4% gewijzigd door Satch op 20-09-2005 19:25 ]
Wil je puur gamen koop dan de AMD Athlon 64 3800+.
Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.
P.s. ik zoek me al 2 weken suf op dit forum en andere om een mooi systeem samen te stellen maar hier kom ik echt niet meer uit...
[ Voor 16% gewijzigd door plieshout op 20-09-2005 19:31 ]
Hoi..
In dat geval zou ik voor een stevige AMD Athlon 64 X2 gaanGebruik: vanalles, snel internetten, veel downloaden, spellen mee spelen, tv kijken via de pc, grote bestanden rarren en parren, videobewerking in de toekomst, dat soort gebruik...
Verwijderd
Ikzelf heb een Dual Opteron 244 bakkie en ik wil nooit maar dan ook nooit meer een Single core CPU.
Wat een hel :P:P:P
Nee even serieus. Aangezien ik veel multitasken doe merk ik het enorm.
De allermooiste demonstratie van de kracht van een dual CPU was dat ik Doom 3 & Far Cry & Delta Force Xtreme vloeiend kon spelen terwijl 2 van de drie op de achtergrond gepauzeerd stonden.
Geweldig gewoon.
Maar ook gewoon. Als ik een spel speel. ALT + Tab d'r ff uit om iets op te zoeken. Het systeem blijft even snel.
Nee naar mijn mening die X2 is een veel betere keuze dan een gewone A64.
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh
Nog een vraag trouwens: Is het enige verschil tussen een boxed en een niet-boxed proc. het doosje eromheen of is er meer?
Hoi..
Verwijderd
De X2 3800+ zou goed overklokbaar zijn !plieshout schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:16:
Welke van de 2 bedoel je? Het zijn beide 3800's (niet dat ik het antwoord heb)
Nog een vraag trouwens: Is het enige verschil tussen een boxed en een niet-boxed proc. het doosje eromheen of is er meer?
Boxed: 3jaar garantie (ipv 1) en er zit al en koeler bij (en die is nog niet zo slecht)
gladiool bedoelt volgens mij de AMD Athlon 64 X2 3800+plieshout schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:16:
Over boxed/tray :
• De boxed heeft 3 jaar garantie, de tray 1 jaar.
• De boxed heeft een koeler.
• De boxed heeft een mooi doosje met een stickertje en een boekje.
hehe ikkeplieshout schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:16:
Iedereen bedankt voor de reacties!!
(slotje s.v.p.)
Hoi..
Dat kan mijn single core ook, mits genoeg RAM...Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:40:
Nee even serieus. Aangezien ik veel multitasken doe merk ik het enorm.
De allermooiste demonstratie van de kracht van een dual CPU was dat ik Doom 3 & Far Cry & Delta Force Xtreme vloeiend kon spelen terwijl 2 van de drie op de achtergrond gepauzeerd stonden.
Een spel dat op de achtergrond staat, verbruikt behalve ram, zo goed als geen resources...
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Dat slotje had er al veel vlugger op gemoeten... En het is niet omdat je probleem opgelost is dat een thread dicht moetplieshout schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 20:40:
ok, behalve het doosje en de fan en het stikkertje....technisch dus geen verschil, garantie wel..mijn vragen zijn wel beantwoord denk ik zo....het word een X2
Iedereen bedankt voor de reacties!!![]()
![]()
(slotje s.v.p.)
Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje
Hoi..
Goed idee, alleen jammer dat je daarvoor een mod moet zijnplieshout schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 21:07:
De volgende keer stuur ik je een PM als ik zo'n vraag heb Borromini. Dan heb je er geen last van op het forum. goed?
PM's sturen kun je als user niet.
..oh, die neem je al... Hmm, nou neem dan een 4200+... die is sneller...
I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"
Aangezien je schijnbaar al een keuze hebt gemaakt en er met een héél klein beetje zoeken genoeg info om je eigen vraag te beantwoorden te vinden is, geloof ik het wel met deze topic
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()