[PS2/XBOX] Burnout: Revenge

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Burnout Revenge is de opvolger van Burnout 3: Takedown. In deze versie zitten, naast de verplichte nieuwe tracks en auto's, ook andere gameplay verschillen. Zo zijn auto's die je achterop rijdt niet meer reden tot een crash en is het weggedrag van de wagens ook anders. Daarnaast zijn de graphics een stuk beter.

Persoonlijk vind ik het een hele grote verbetering tov Takedown.

What's you opinion on this?

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 20-09-2005 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik wil dit op de Cube :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Takedown was ook niet op de cube toch? Het is wel een zeer chille game, ook met een biertje er bij met meerdere lui, gewoon om en om, de potjes duren toch niet zo lang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
418O2 schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 19:01:
Takedown was ook niet op de cube toch?
Nee, daarom juist :(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:57

Wom

Ik heb de vorige drie delen, maar ik twijfel nog of ik deze moet halen eerlijk gezegd.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Het is zeker wel een vette game. Als je de vorige 3 cool vindt, vind je deze zeker oke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:34
Het is een geweldig spel. Het is wel een stuk moeilijker.
Hoop dat de soundtrack snel uitkomt, zit goeie muziek bij :D.

[ Voor 1% gewijzigd door FireFly3k op 20-09-2005 19:39 . Reden: smiley wilde niet meewerken :( ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 08:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hm. Ik was helemaal gek van 2, verslaafd aan 3 en ik twijfel aan deze. Ik lees jist dat dat checken hem makkelijker maakt en zo... en de sensatie van met 300 km over de weg scheuren en bang zijn te crashen is er niet meer... Want dat mag nu.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het grafisch een verbetering en het spel zelf is ook leuker geworden.
Vind het alleen altijd zo jammer dat de screenshots op internet (zoals in TS) gewoon veel mooier is als in werkelijkheid.
Ben er ook ingetuind met Midnight Club3, goh wat ziet dat spel er eigenlijk oerlelijk uit!

Maaarjah als je deel3 hebt gespeeld moet je deze zeker gaan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
heb je een ps2 of xbox? Op de xbox ziet hij er namelijk echt wel retestrak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 20:20
Ik heb zowel het eerste als tweede deel op de PS2 gespeeld.
De eerste vond ik geweldig, want een game. Maar de 2de was alleen maar meer van hetzelfde, en dat had ik eigenlijk allemaal al wel gezien toen ik klaar was met de eerste.

Zijn de nieuwere delen, waaronder deze, meer dan alleen zoveel mogelijke schade rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-09 09:12

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik twijvel heel erg, ik vond 2 > 3 wel een verbetering omdat het vrijwel een nieuwe game was, dit lijkt meer op een uitbreiding op het eerste gezicht.
Is dat ofzo of is de basis echt veel uitgebreider?

Ohja kan iemand me vertellen hoe het zit met de custum soundtracks? moet je deze weer keer op keer in je profile instellen als je de game aanzet en kan je ingame tracks veranderen? (dat kon namelijk in 2 en is er in 3 uitgehaald :( :()

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze game is geen game maar een sensatie
wat gaaf zowel ps2 als xbox versie zijn super strak
ik speel op ps2 met advanced rgb kabel van blaze
en p de xbox met een advanced scart cable
de beelden zijn subliem snel spannend
het gaf een groete kick dan deel 3
deze game is echt de bom.

ben nu ook echt benieuwd naar BLACK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-09 07:54
Ik ben echt teleurgesteld in deze editie van burnout. Er zit echt amper wat nieuws in.
Auto's wegbeuken: haalt juist spanning uit de game want er is niet meer de kick van het ontwijken.
Graphics zijn iets strakker (maar ik vond ze in deeltje 3 al prima) Het revenge op een tegenstander is leuk gedaan maar voegt ook weinig toe. Ik ben wel bij van het comentaar af te zijn maar al met al heb ik het gevoel 1 of andere add on te spelen en heb ik bij Revenge niet de drang hem uit te spelen.

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 23:43:
deze game is geen game maar een sensatie
wat gaaf zowel ps2 als xbox versie zijn super strak
ik speel op ps2 met advanced rgb kabel van blaze
en p de xbox met een advanced scart cable
de beelden zijn subliem snel spannend
het gaf een groete kick dan deel 3
deze game is echt de bom.

ben nu ook echt benieuwd naar BLACK
beetje overdreven maat ;)

wat is black?

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Black is een FPS van Criterion.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Verwijderd

Ik heb takedown bij mijn xbox gekregen toen ik hem kocht en heb deze met veel plezier gespeeld maar vond het maken van een takedown erg makkelijk.. dat is in revenge ietsje (niet veel) moeilijke gemaakt. Het checken van autos is op zich leuk maar er zit weinig nieuws in deze game.. als je moet kiezen tussen 3 en revenge moet je zeker voor revenge gaan gewoon omdat ik me zwaar irriteer aan het af en toe achterop rijden van een auto en dan helemaal in puin liggen.
Beelden en menu zijn wat beter. Revenge voegt weinig toe maar is wel aardig. Vind het menu met levels wat makkelijker werken dan de wereld delen.
Voor mij is revenge beter dan 3 maar het neit waard om erg veel geld aan uit te geven tenzij je :
1. Per se alle delen wilt hebben
2. Deel 3 nog niet hebt

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb Burnout Revenge ook al een poosje mogen spelen. Ik zal hieronder een kleine impressie geven. Ik heb hierover al wat gepost in het PS2 topic. Nu dit topic is geboren lijkt het me ook wel handig voor de mensen die nog twijfelen om de hoofdpunten hier te posten.

Burnout Revenge lijkt erg op zijn voorgangers. Revenge verschilt van zijn voorgangers doordat je nu ook al het meerijdend verkeer kan laten crashen mits dit geen bussen of trucs met opleggers zijn. Je beukt nu dus als het ware al het verkeer zo maar voor je uit waar je nog punten voor krijgt ook. Vooral in de allereerste track die je speelt lijkt dit erg onrealistisch. Ik vind het dan ook geen goede set. Het haalt een enorm stuk spanning weg uit de game vind ik. Juist het manouvreren door al het verkeer vond ik een goed element in de vorige delen.

Het aantal banen is uitgebreid, het kiezen van de auto's ligt niet meer zo voor de hand als de eerste keer. De crash courses zijn ook iets aangepast. Je moet nu zelf zorgen voor een goede "start" (als in wegrijden) met een soort systeem wat de spelers van golfspelletjes wel zullen herkennen (hierop is wel iets aangepast). Nieuw hierbij is ook de "target car" die je moet wrecken tijdens het crashen voor nog meer punten. Al met al lijken sommige crash courses een stuk makkelijker dan de courses in burnout 3. Dit merk ik vooral naarmate ik verder kom in de game (de eerste crash courses lijken makkelijker).

Wat vooral opvalt aan het spel zijn de erg lange laadtijden op de PS2. Voor het kleinste ding moet er geladen worden, en niet zo kort ook. Tijdens dit laden krijg je tekeningen van de auto's te zien die er eerlijk gezegt niet uit zien. Alsof mijn kleine zusje die getekend heeft! Zodra je gebruik maakt van hdloader zijn de laadtijden verwaarloosbaar.

De ingame graphics zijn op de PS2 niet tot nauwlijks verbeterd. De crashcam is enorm achteruit gegaan. Vaak mis je daardoor de action omdat die zich gewoon buiten het beeld afspeelt.

Al met al moet ik wennen aan deze versie Burnout. Ik denk dat het zeker een game is met potentie als je door de laadtijden etc heen kunt kijken. Ik had een uurtje al 11% van de game completed. Natuurlijk zal de game in een later stadium moeilijker worden maar ik vond dat ik die 11% toch veel te snel gehaald heb.

Al met al vind ik Revenge geen vooruitgang vanaf versie 3. Mensen die nog nooit een burnout spel hebben gespeeld kunnen imho dan ook beter bij Burnout 3 beginnen. In totaal vernieuwt de game te weinig en vind ik de replay waarde lager dan het vorige deel. Waar ik in Burnout 3 tracks nog wel weer speelde merk ik dat hier voormij "gold = nooit weer spelen" geldt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 20:12

On_E

Housemusic

Bah, mijn favoriete arcade racer is nu echt verknald....

Burnout 2 blijft de beste uit de serie, daar ging het nml. om racen, in deel 3 was dat al een stuk minder, en nu met dat nieuwe gameplay-element dat je verkeer wat dezelfde richting rijdt gewoon omver kan beuken is het hele race-gevoel verdwenen....

Zonde hoor...!

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Bor

Bor

Wat vinden jullie trouwens de leukste mode van het spel? Road Rage en crash courses hebben bij mij de voorkeur. De burning laps vind ik met stip het minste (ook al in het vorige deel).

• 418O2
  • Nu online
road rage is wel oke

op de xbox ziet hij er ook beter uit. imo kan de xbox ook mooiere gfx tonen

• Bor

Bor

Op de Xbox ziet hij er inderdaad iets mooier uit. Dat is ook niet zo gek gezien de leeftijd van de PS2 op de tijd van de Xbox release. Ik vind het verschil in grafische kwaliteit niet eens zo heel groot. Het is allemaal net wat soepeler met net wat minder "scherpe randjes".

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Ik heb de vorige delen op de box gespeeld en nu speel ik Revenge ook op mijn box, het lanceren van auto's is wel grappig bedacht en helpt me aardig op weg.
Ik speel het liefst alleen de crash mode (ja begin maar met schelden, ben de enige ter wereld geloof ik) en hoewel ik bij die vorige met alleen crashen dat gedeelte kon uitspelen, lijkt het er nu op dat ik de andere soort races wel moét spelen deze keer.
Ik moet zeggen dat ik een of twee crashes niet op perfect heb dus misschien dat ik zo wel verder kan maar ik zit dus nu 'vast' dwz dat ik andere races moet gaan doen om verder te komen.

best klote als je alleen wilt crashen. :P

• megamuch
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

ik ben ook al weer een weekje verder met burnout 4.

Heb ondertussen ranking 10 (Dominator >:) ) en ik probeer alles goud te halen. Dat lukt voor 90%

Ik heb burnout 1 2 en 3 ook gedaan en 4 is imho een redelijke opvolger.

Ik moest ff wennen aan het feit dat je nu ook verkeer in dezelfde richting kan gebruiken als wapen maar als je er goed gebruik van maakt levert dat toch wel mooie situaties op.

Snelheidsgevoel is er nog steeds alleen is het driften wat eenvoudiger geworden voor m'n gevoel.

De tracks zijn mooi en gevarieerd.

Overal een 8.0

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Bor

Bor

Ik speel de crash mode ook graag hoor. Lekker met een paar vrienden onder het genot van een biertje om en om gouden medailles halen en elkaars score verbeteren. '

Bij het vorige deel kon je de game ook niet uitspelen door alleen de crashes te doen of alleen de races. Je hebt de game pas uitgespeeld als je 100% completed hebt.

Die ingame ranking vind ik trouwens niet interessant en eerlijk gezegd behoorlijk irritant. Je moet steeds wachten in dat "ranking" scherm.

Hoeveel van jullie spelen de game ook online trouwens?

[ Voor 25% gewijzigd door Bor op 21-09-2005 16:58 ]

Verwijderd

Ik vind zelf die mode waarbij je zoveel mogelijk autootjes omver mot rossen wel aardig. De crashlevels zijn iets moeilijker maar niet echt veel moeilijker.
Met stip onderaan idd die irri burning laps waar je gewoon helemaal niets aan hbt.. geen actie. Dit spel is voor mij geen racer maar een soort destruction derby wat ik ooit nog op de pc gespeeld heb lang lang geleden.

• Wom

Wom

Ik heb hem dan ook maar gekocht, tot nu toe valt hij niet tegen. Wel valt op dat de crash mode pittiger is. Lachen als je de motor opblaast, wordt je gewoon uitgelachen :+

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Klopt het dat de NL versie ook echt ALLEEN NL is..?

• Wom

Wom

Willybubba schreef op donderdag 22 september 2005 @ 20:04:
Klopt het dat de NL versie ook echt ALLEEN NL is..?
Ja :'(

Je kunt kiezen uit Zweeds en nog wat van die talen, maar geen Engels :X

Onwijs !

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Wom schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:09:
[...]

Ja :'(

Je kunt kiezen uit Zweeds en nog wat van die talen, maar geen Engels :X

Onwijs !
Argh, Wat een debiele actie :X :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Verwijderd

Ik heb de game al een paar dagen, ik zit nu halverwege rank 8. Ik heb wel de engelse versie :P

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
De eerste paar races vond ik het 'checken' van verkeer raar/vreemd (en een slecht onderdeel). Echter verderop in het spel heb ik dit gevoel een stuk minder.
Zit nu op +-50% na +- 10 uur spelen Nasty Nate; ik vind de crash modem ook het leukst :P

het is wel een spel wat je eigenlijk eerst moet proberen, want ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden, maar ook zij die het wel leuk vinden (zoals ik)

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:36:
Ik heb de game al een paar dagen, ik zit nu halverwege rank 8. Ik heb wel de engelse versie :P
En waar heb je die gekocht? play.com?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Hexyl
  • Laatst online: 28-09 21:27
Maestro.mosjuh schreef op donderdag 22 september 2005 @ 21:55:
De eerste paar races vond ik het 'checken' van verkeer raar/vreemd (en een slecht onderdeel). Echter verderop in het spel heb ik dit gevoel een stuk minder.
Zit nu op +-50% na +- 10 uur spelen Nasty Nate; ik vind de crash modem ook het leukst :P

het is wel een spel wat je eigenlijk eerst moet proberen, want ik kan me voorstellen dat mensen het niet leuk vinden, maar ook zij die het wel leuk vinden (zoals ik)
ik zit nu op 69% ofzo maar het word wel pittiger soms doe je iets 10x en dan nog lukt het nét niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn, alleen NL sucks dus. Dan maar een UK versie importen :/

(Is wel voordeliger :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De versie de je hier in Nederland kan komen bevat niet de Engelse taal begrijp ik dat nu goed???
Geld dat voor zowel de PS2 als de XBOX???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Misschien dat Dimension Plus of een andere webwinkel wel een UK versie gaat aanbieden? :) Toen met het gedoe rondom de verschillende versies van Beyond Good & Evil heb ik bij DimPlus een versie met engelse tekst aangeschaft, zoiets weer doen is goedkoper dan import prob. En imo wel zo makkelijk.

//Btw, dat nieuwe aspect lijkt me niet echt verbluffend, maarja, zullen we wel zien ;) Ik vind zelf het Crash gebeuren ook niet leuk :+ Vond in 2 gewoon het racen het leukst, in 3 het racen + takedowns maken :) Tgaat me vooral om de snelheid, dingen ontwijken, opponents de muur in rammen enzo ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Okyah op 23-09-2005 10:11 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:01:
De versie de je hier in Nederland kan komen bevat niet de Engelse taal begrijp ik dat nu goed???
Geld dat voor zowel de PS2 als de XBOX???
Heb net de Xbox-versie gekocht, en inderdaad, een aantal talen waaronder NL, maar geen Engels.

Leuk spel, maar verkloot door het Nederlands. (EA leert het ook nooit), dus morgen gaat hij terug en bestel ik 'em wel bij play.com.

Ik bedoel... "Tekeer in het verkeer"... doe me een lol, zeg. Klinkt als te land, ter zee & in de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:15:
[...]

Heb net de Xbox-versie gekocht, en inderdaad, een aantal talen waaronder NL, maar geen Engels.

Leuk spel, maar verkloot door het Nederlands. (EA leert het ook nooit), dus morgen gaat hij terug en bestel ik 'em wel bij play.com.

Ik bedoel... "Tekeer in het verkeer"... doe me een lol, zeg. Klinkt als te land, ter zee & in de lucht.
Ga van het weekend wel ff kijken bij Eplaza voor de PS2 versie, als het ook alleen NL is en geen US of UK dan ga ik hem ook wel bestellen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
ik probeer online te gaan middels ICS in XP. Maar nu krijg ik een foutmelding dat poort 3658 niet geforward wordt in de firewall. Ik heb dat via Uitzonderingen - Poort Toevoegen geregeld. Tenminste dat dacht ik. Krijg nog steeds die melding.

Zelfs zonder firewall (die van XP sp2) krijg ik die foutmelding. :@ Weet iemand een oplossing?

Online met de network access disk gaat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonio
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Tonio

terrible gibberish

(overleden)
On_E schreef op woensdag 21 september 2005 @ 10:43:
Bah, mijn favoriete arcade racer is nu echt verknald....

Burnout 2 blijft de beste uit de serie, daar ging het nml. om racen, in deel 3 was dat al een stuk minder, en nu met dat nieuwe gameplay-element dat je verkeer wat dezelfde richting rijdt gewoon omver kan beuken is het hele race-gevoel verdwenen....

Zonde hoor...!
Ik ben het enorm met je eens. Bij deel drie is het echt totaal fout gegaan :/ Heb revenge nog niet gespeelt, maar van wat ik hier lees lijkt het me geen gemis...

D200|F90x|Leica M6|Yashica T3|Hasselblad 503cx
Nikon: 12-24/4|17-35/2.8|10,5mm/2.8|30mm/1.4|50mm/1.4|85mm/1.8|SB-800|SB-24|SB-26|MC-36
Zeiss: 80mm/2.8 50mm/4 ZM: 35mm/2
When the going gets weird... the weird turn pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

MarcoM schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:53:
ik probeer online te gaan middels ICS in XP. Maar nu krijg ik een foutmelding dat poort 3658 niet geforward wordt in de firewall. Ik heb dat via Uitzonderingen - Poort Toevoegen geregeld. Tenminste dat dacht ik. Krijg nog steeds die melding.

Zelfs zonder firewall (die van XP sp2) krijg ik die foutmelding. :@ Weet iemand een oplossing?

Hoe connecteer je naar inet toe? Router oid waar toevallig firewall op ingesteld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zullen we afspreken dat iedereen er even bij zet over welke "editie" het gaat, PS2 of Xbox? Dat is wel zo handig :) Nu is het voor mij maar gissen waar iemand het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Tonio schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:05:
[...]

Ik ben het enorm met je eens. Bij deel drie is het echt totaal fout gegaan :/ Heb revenge nog niet gespeelt, maar van wat ik hier lees lijkt het me geen gemis...
Het ligt eraan wat je leuk vond/vindt in de Burnout serie :). Ik speel ook al vanaf de eerste Burnout en vind de verbeteringen steeds cooler van Burnout 2 naar 3 was een hele verbetering :).
Als je idd niet echt ingesteld bent op het beuken van wagens, maar meer op het racen dan is Burnout 3 voor jouw idd een stuk slechter geworden.
Ieder zijn eigen rijstijl :P.

Binnenkort krijg ik ook Burnout:Revenge en gaan we die even beoordelen :).

[ Voor 6% gewijzigd door Jerry op 23-09-2005 14:51 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Laatst online: 03-09 21:49
Wom schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 12:54:
[...]

Hoe connecteer je naar inet toe? Router oid waar toevallig firewall op ingesteld staat?
[ps2]

Via gedeeld internet met een netwerkkaartje vanuit mijn pc naar de ps2. Andere games en de central station gaan wel. Alleen in BO Revenge krijg ik de foutmelding. Zelfs als ik de firewall van winxp uitzet. Andere FW heb ik niet draaien.

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Heb hem ondertussen ook en moet zeggen dat ik het een waardig vervolg vind, dat je nu die autos kunt beuken die met het verkeer meegaan is wel de grootste verandering en moet zeggen dat ik het aardig geslaagd vind.

Lees dat mensen nu niet meer de spanning hebben van de crashes maar klopt imho niet helemaal want in bv burning lap moet je toch wel tegen het verkeer inrijden omdat je gewoon continue boost nodig hebt om goud te halen (voor minder doen we het niet! toch? 8) ) En niet te vergeten dat je nog steeds crasht als je tegen grote voertuigen knalt.

Wagens zijn imho wel beter geworden, allemaal vette bakken, soms zijn de verschillen onderling niet zo groot maar als je dan inees een hotrod ofzo krijgt is alles weer goed :P

Iig zeker het geld waard!

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• Bor

Bor

[PS2]

Ik vind het wat betreft spanning ivm crashen inderdaad een stuk minder. Het wegbeuken van het meerijdende verkeer vind ik dan ook een slechte zet. Het crashen tegen grote voertuigen wil ik niet eens noemen omdat dat in verhouding amper voorkomt. Het haalt gewoon een stuk fun en spanning uit de game die ik mis ten opzichte van deel 3. Ik vind de game er eerder slechter door worden wat betreft gameplay dan beter.

De wagens zijn in mijn ogen ook niet echt beter, hotrods etc zaten ook gewoon in deel 3. Al met al vind ik de aanpassingen niet echt de moeite (of het geld) waard en zal ik deel 3 vaker blijven spelen dan revenge.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 24-09-2005 15:56 ]

• Jerry

Jerry

Who?

[XBOX]

Zo ook deze versie vandaag binnen gehad :). Helaas in het nederlands :X :(.
Ik moet zeggen dat ik eerst een beetje sceptisch was over het beuken van verkeer. Gelukkig kan je alleen verkeer beuken die in dezelfde rijrichting als jouw rijdt (ik dacht dat het ook gold voor de wagens die je tegemoet komt :P).
intuliegend schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:12:
Lees dat mensen nu niet meer de spanning hebben van de crashes maar klopt imho niet helemaal want in bv burning lap moet je toch wel tegen het verkeer inrijden omdat je gewoon continue boost nodig hebt om goud te halen (voor minder doen we het niet! toch? 8) ) En niet te vergeten dat je nog steeds crasht als je tegen grote voertuigen knalt.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens :).

De graphics zijn nog net een tikkie beter geworden. De wagens en omgevingen zien er net iets beter uit. En de wagens zien er weer erg slick uit.

Ook de verschillende wegen die je kan nemen op een track (tussendoor) zijn erg cool :). Hierdoor heb ik al een paar races net op tijd gewonnen :P.
De crash courses zijn ook leuker geworden door het feit dat je meerdere keren je crashbreaker kan gebruiken :). En je kan je crashbreaker nu ook in een ander type race gebruiken :D.
Nog een bijkomend voordeel voor deze versie is dat mijn zusje minder moeite heeft met races, want ze knalde altijd op verkeer dat met de rijrichting meevoer :P.

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 24-09-2005 20:17 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:56:
[PS2]
[...]
Het crashen tegen grote voertuigen wil ik niet eens noemen omdat dat in verhouding amper voorkomt.
[xbox]
wacht maar tot je verderkomt... dan worden het aantal grote voertuigen tog opeens een stuk meer en irritanter.
en ook klim je dan niet meer zoveel/zo snel in ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Maestro.mosjuh schreef op zondag 25 september 2005 @ 01:16:
[...]

[xbox]
wacht maar tot je verderkomt... dan worden het aantal grote voertuigen tog opeens een stuk meer en irritanter.
en ook klim je dan niet meer zoveel/zo snel in ranking.
Die ranking zegt mij niets eigenlijk. Ik vind het alleen maar irritant dat je steeds op dat saaie ranking scherm moet wachten voor je weer verder kunt. Hoeveel waarde hechten jullie aan de ranking?

Overigens zit ik nu op ongeveer 60%, wanneer zal het aantal grote voertuigen meer worden?

[ Voor 9% gewijzigd door Bor op 25-09-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 25 september 2005 @ 01:23:
[...]

Die ranking zegt mij niets eigenlijk. Ik vind het alleen maar irritant dat je steeds op dat saaie ranking scherm moet wachten voor je weer verder kunt. Hoeveel waarde hechten jullie aan de ranking?
bij de xbox kan je de filmpjes skippen met 'start'...
ik hecht er ook niet zoveel waarde aan, behalve dan dat je ongeveer weet hoe ver je bent.
Overigens zit ik nu op ongeveer 60%, wanneer zal het aantal grote voertuigen meer worden?
het word geleidelijk aan meer...

[xbox]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoM schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 10:53:

Al een oplossing gevonden? Ik heb exact hetzelfde probleem. En ik heb de firewall van m'n Draytek Vigor 2200 router nog geeneens aan staan...
Pagina: 1