[XBOX]
Zo ook deze versie vandaag binnen gehad

. Helaas in het nederlands

.
Ik moet zeggen dat ik eerst een beetje sceptisch was over het beuken van verkeer. Gelukkig kan je alleen verkeer beuken die in dezelfde rijrichting als jouw rijdt (ik dacht dat het ook gold voor de wagens die je tegemoet komt

).
intuliegend schreef op zaterdag 24 september 2005 @ 15:12:
Lees dat mensen nu niet meer de spanning hebben van de crashes maar klopt imho niet helemaal want in bv burning lap moet je toch wel tegen het verkeer inrijden omdat je gewoon continue boost nodig hebt om goud te halen (voor minder doen we het niet! toch?

) En niet te vergeten dat je nog steeds crasht als je tegen grote voertuigen knalt.
Hier ben ik het dus helemaal mee eens

.
De graphics zijn nog net een tikkie beter geworden. De wagens en omgevingen zien er net iets beter uit. En de wagens zien er weer erg slick uit.
Ook de verschillende wegen die je kan nemen op een track (tussendoor) zijn erg cool

. Hierdoor heb ik al een paar races net op tijd gewonnen

.
De crash courses zijn ook leuker geworden door het feit dat je meerdere keren je crashbreaker kan gebruiken

. En je kan je crashbreaker nu ook in een ander type race gebruiken

.
Nog een bijkomend voordeel voor deze versie is dat mijn zusje minder moeite heeft met races, want ze knalde altijd op verkeer dat met de rijrichting meevoer

.
[
Voor 4% gewijzigd door
Jerry op 24-09-2005 20:17
]