Ik zit met een vervelend probleem: Tijdens het spelen raakt het spel af en toe in een lusje, alles is dan een 5 tal seconden bevroren en daarna gaat het vrolijk weer verder. 1 keer is er zelfs een BSOD tevoorschijn gekomen met de melding dat er een 'driver' in een lus zat waardoor XP dan maar besloot te rebooten. (in dit geval duurde de lus al 10-15 seconden)
Tijdens het spelen zelf verloopt alles heel vlot (met uitzondering van de hapering dan). Ik heb de laatste patch toegepast (v 1.20).
Mijn systeem:
mobo: Msi K8N Neo2 platinum
proc: Amd 64 3200+ (Winchester)
Hdd+ram: Seagate barracuda 200 gb + 2* 512 mb Kingston value ram
Gpu: Nvidia Geforce 2 mx 100/200
Wat ik al heb geprobeerd:
Game herinstalleren, geupdate naar versie 1.20
Drivers geupdate
Firewall ( ZA PRO)+ virusscanner uitgezet (NOD32)
Wat ik nog ga proberen:
Game installeren op een andere pc, zo weet ik metteen of het probleem aan mijn configuratie ligt...
Mocht er iemand nog suggesties hebben, ik hoor het graag
Probleem opgelost... blijkbaar moet je het spel met adminrechten installeren....anders krijg je dus bovenstaant vaag probleem
Tijdens het spelen zelf verloopt alles heel vlot (met uitzondering van de hapering dan). Ik heb de laatste patch toegepast (v 1.20).
Mijn systeem:
mobo: Msi K8N Neo2 platinum
proc: Amd 64 3200+ (Winchester)
Hdd+ram: Seagate barracuda 200 gb + 2* 512 mb Kingston value ram
Gpu: Nvidia Geforce 2 mx 100/200
Wat ik al heb geprobeerd:
Game herinstalleren, geupdate naar versie 1.20
Drivers geupdate
Firewall ( ZA PRO)+ virusscanner uitgezet (NOD32)
Wat ik nog ga proberen:
Game installeren op een andere pc, zo weet ik metteen of het probleem aan mijn configuratie ligt...
Mocht er iemand nog suggesties hebben, ik hoor het graag
Probleem opgelost... blijkbaar moet je het spel met adminrechten installeren....anders krijg je dus bovenstaant vaag probleem
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 19:34 ]