[phpnuke7.7] Theme niet zichtbaar

Pagina: 1
Acties:

• TomPé
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-08 14:25
Ik heb zojuist een aantal nieuwe themes gedownload en deze ben ik gaan bezichtigen. Nu is het zo dat er een theme tussen zit wat niet werkt.. Ik heb die theme dus geselecteerd maar ik krijg vervolgens alleen een wit scherm te zien.

Ik had al gekeken of het theme goed in de themes directory staat maar daar is niets mis mee. Het theme zelf klopt gewoon niet. Maar het probleem is nu dus dat ik geen andere meer kan selecteren en zal ik dit dus in een bepaalde file ofzo moeten veranderen?

Maar welke...?

Hoop dat jullie me kunnen helpen

TomPé

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit kun je het beste vragen op het phpnuke forum, daar zal het vast sneller worden opgelost.

• TomPé
Daar heb je inderdaad gelijk in! Mijn gedachte zat als eerste hier maar ik ga daar ook ff rondvragen!

TomPé

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tja maar je hebt zo'n specifiek probleem. Er zullen weinig tweakers zijn die dit ook hebben gehad. Misschien ligt het wel gewoon aan het theme. De anderen doen het dus gewoon wel? Dan zie ik 't probleem niet zo.

• TomPé
Wat ik dus al zei:

Het theme wat ik geselecteer heb, is niet zichtbaar. Nu krijg ik dus een volledige witte pagina te zien en kan ik vervolgens geen nieuw theme meer kiezen!

TomPé

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-07 15:57

KnijnN

GroenteBOER!

Is de theme dan wel geschikt voor PHPnuke 7.7?

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Pagina: 1