Beste mensen., ik heb een sollicitatieformulier gemaakt met een mail() functie van php. PHPmailer heb ik daarvoor gebruikt. Nu werkt alles prima, alle gegevens van het formulier worden netjes in een mail gezet naar de ontvanger. Alleen bij het meesturen van de CV klopt er iets niet. Hij geeft geen foutmelding maar hij neem de CV niet mee. Terwijl toen ik lokaal heb getest dat ie wel netjes een bijlage mee stuur. Hebben jullie enig idee wat ik moet veranderen?
Hieronder de code van het stukje waar hij de CV moet uploaden en meesturen
Hieronder de code van het stukje waar hij de CV moet uploaden en meesturen
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
| $attachmentcv = $_SESSION['email']['upload']; $body1 = $_SESSION['email']['msg']; $body2 = $_SESSION['email']['msg2']; $body = $body1.'<BR />'.$body2; $subject = $onderwerp; $mail = new PHPMailer(); $mail->From = $verzender; $mail->FromName = $verzender_naam; $mail->IsHTML(true); $mail->Subject = $subject; $mail->AddAddress($ontvanger,$ontvanger_naam); $mail->Host = $smtp_host; $mail->Mailer = $mailer_type; $mail->Body = $body; if(!empty($uploadcv)){ $mail->AddAttachment($attachmentcv, "bestand"); // optional name } if(!$mail->Send()){ echo "Er was een error om dit bericht te versturen"; exit; }else{ session_destroy(); } ?> |