copperjet recovery tool werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 13:54

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
ik heb een copperjet gekregen van iemand die zijn password niet meer weet. Nu tracht ik dat ding met copperjet recovery tool te resetten, alleen na de powercycle gebeurt er niks

hij heeft nu een 192.168.1.1 ip, mijn laptop 192.168.1.10. Dat geef ik in, trek de power eruit, lan connectie wordt verbroken. Weer erin, lan komt weer up, maar die tool doet niks...Ook niks als ik de ips statisch instel. Wat kan ik nog meer doen?

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Paar keer opnieuw power d'r uit en d'r weer in, gewoon proberen paar keer achter elkaar.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Dir probleem had ik ook, en zoals bjck zegt, meerdere keren proberen. Die copperjet dingen zijn soms gewoon een beetje vraag :P

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-02 13:54

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Topicstarter
idd, dat werkte

nu nog wat anders, kan er hier weinig over vinden. Mijn speedtouch had ik(is overleden) geconfigd als pppoa over atm met ip spoofing+daarachter een routertje(statisch ingesteld. Nuz ou ik graag weer hetzelfde willen, gaat dat met dit modem ook lukken? Mooie was dat ik mijn eigen domeinen gewoon via domein.com intern ook kon bereiken

volgens de cd in bridged zetten gaat niet, aangezien ik geen user en pass in kan vullen ergens

[ Voor 27% gewijzigd door sander817 op 20-09-2005 21:20 ]

Verwijderd

ze zijn niet vaag. Je moet zorgen dat je rechtstreeks aan het ding hangt, met de cross cable.

Een switch/hub o.i.d. maakt dat de tool vaak "vaag" werkt.

een supermodem die ook nog eens adsl2 kan praten. Ik vind het een goed ding.