Toon posts:

Zoekfunctie Access, VB

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Ik zit hier met een probleem. Ik ben al een aantal dagen bezig om een zoekfunctie te implementeren in access. Het wil alleen niet echt lukken. En nu is het zelfs zover dat de VB hulpfunctie helemaal vernacheld is, hoe dat kan is nog maar de vraag.

Anyway, de database bestaat uit een aantal tabellen. De bedoeling is dat ik via een query o.i.d. een naam van een klant kan zoeken waardoor ik dan meteen alle klantgegevens op mijn scherm krijg. Hij hoeft dus maar in 1 tabel zoeken. Het zou niet moeilijk moeten zijn maar ik zit er toch echt even naast te kloten denk ik.

Ik weet dat het niet op prijs gesteld word om hier een code te vragen. Maar toch zou ik graag wel een beetje geholpen worden aangezien mijn help WEG is en via google word ik ook totaal niks wijzer.

Bij voorbaat dank,

Robbert

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 15:08:
Ik weet dat het niet op prijs gesteld word om hier een code te vragen. Maar toch zou ik graag wel een beetje geholpen worden aangezien mijn help WEG is en via google word ik ook totaal niks wijzer.
Zou je er dan niet beter aan doen om je brakke help gefixt te krijgen, in plaats van hier een topic te openen waarvan je weet dat het er eigenlijk niet hoort? :)

Scriptrequests willen we hier dus inderdaad niet zien, en helaas kan ik van jouw topic niet meer maken dan dat. Als je iets meer informatie zou hebben gegeven over wat je al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt, dan had het topic misschien nog wat bestaansrecht gehad, maar nu zie ik hier geen heil in. :)

Je kan een nieuw topic openen in Officesuites en -software over het repareren van je helpfiles, of je kan hier een nieuw topic openen waarin je iets meer informatie geeft. Persoonlijk zou ik voor die eerste keuze gaan, anders blijf je natuurlijk bezig. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.