Toon posts:

[VS.net] - Contextgevoelige kleuren verdwijnen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat de topictitel een beetje duidelijk is.

Normaal hebben bij teksten als private void proc_naam (type param) {}
private, void, proc_naam, type en param een andere kleuren. Tevens wordt automatisch aangevuld als je param. intikt.
Dit laatste gebeurt nog wel half, maar alleen de globale methoden & properties worden getoond, dus niet allemaal (de type-specifieke worden niet getoond).

Als ik de solution build, is het even goed, totdat ik ook maar 1 letter typ. Ik heb twee projecten in mijn solution, met 3 asp-files. Slechts bij 1 asp-file gaat het fout (een ASPX). De file heb ik net sinds vandaag toegevoegd, dus removen en opnieuw toevoegen lijkt me niet nodig.

Wie weet een oplossing voor dit probleem? Googlen met deze topictitel leverde niets op, ik denk ook dat het een te specifiek probleem is.

/Edit: laat maar... Exclude from project en weer adden heeft het probleem opgelost 8)7 Sorry

/Edit2: En na het toevoegen van een regel gaat het toch weer mis...

@TR: Laat maar open dus, probleem is nog niet opgelost.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 14:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat het probleem was, dus ik heb alles maar gekopieerd naar een nieuwe form. Op mijn oude form stond alles in een table, heb nu alles maar in een gridlayout geknald (ik heb in het begin in de html-code de </form> tag naar achteren moeten verplaatsen).