Hey
Voor iedereeen me hier begint af te schieten... ik heb wel degelijk de zoekfunctie eerst benut. En veel topics hierover tegengekomen maar toch lukt het mij nog altijd niet.
Mijn code is de volgende. Bedoeling is dus dat die 2 variabelen via de sessie op te halen zijn. Aan de objectdefinities zal het niet liggen want code werkt als ik de variabelen niet uit sessie haal (hoewel ik er dan niet veel mee ben).
merci voor de reacties
Voor iedereeen me hier begint af te schieten... ik heb wel degelijk de zoekfunctie eerst benut. En veel topics hierover tegengekomen maar toch lukt het mij nog altijd niet.
Mijn code is de volgende. Bedoeling is dus dat die 2 variabelen via de sessie op te halen zijn. Aan de objectdefinities zal het niet liggen want code werkt als ik de variabelen niet uit sessie haal (hoewel ik er dan niet veel mee ben).
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
| require_once('inc/config.php'); require_once('class/MySQL.php'); require_once('class/Basket.php'); session_start(); //voor sessie te starten klassedefinities laden $db = new MySQL(); //eerst object definieren if( empty($_SESSION['sess_db']) ) { $db->connect($conf_db_host, $conf_db_user, $conf_db_pass, $conf_db_name); $_SESSION['sess_db'] = serialize($db); } else $db = unserialize($_SESSION['sess_db']); $basket = new Basket("",""); //eerst object definieren if( empty( $_SESSION['sess_basket']) ) { if( isset($_SESSION['sess_klantid']) ) $basket = new Basket($db, $klantid); else $basket = new Basket($db, ""); $_SESSION['sess_basket'] = serialize($basket); } else $basket = unserialize($_SESSION['sess_basket']); |
merci voor de reacties
edit:
unserialize basket toegevoegd
unserialize basket toegevoegd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2005 14:38 ]