Hey,
Sinds een paar dagen is m'n PC een beetje aan het flippen. Als ik hem aanzet, dan gaat ie wel aan, maar verder komt ie niet... M'n monitor geeft geen beeld, hij gaat niet naar windows, ik hoor niet de eerste piep, reset werkt niet, DVD speler reageert ook niet, enige wat ik dan kan doen is aan/uitknop inhouden tot ie uit gaat, en opnieuw proberen... Wat soms best een tijdje duurt
En als ie het dan een keertje doet, dan gaat ie direct naar de Bios, als ik dan Save & Exit, of Discard Changes & Exit doe, dan begint het hele verhaal weer opnieuw, totdat ie een keer normaal opstart.
CPU: AMD Athlon XP 2600+ (Thoroughbred) (+CoolerMaster)
CPU Speed: 2.08 GHz
RAM: Used: 323/1024MB
Video Card: ATi Radeon 9800 PRO
Sound Card: SB Live! Wave Device (Value)
Mobo: ASUS A7V8X
Monitor: Iiyama 19"
Bios Version: ASUS A7V8X ACPI BIOS Revision 1011
Voeding: Tagan 380 W
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Sinds een paar dagen is m'n PC een beetje aan het flippen. Als ik hem aanzet, dan gaat ie wel aan, maar verder komt ie niet... M'n monitor geeft geen beeld, hij gaat niet naar windows, ik hoor niet de eerste piep, reset werkt niet, DVD speler reageert ook niet, enige wat ik dan kan doen is aan/uitknop inhouden tot ie uit gaat, en opnieuw proberen... Wat soms best een tijdje duurt
En als ie het dan een keertje doet, dan gaat ie direct naar de Bios, als ik dan Save & Exit, of Discard Changes & Exit doe, dan begint het hele verhaal weer opnieuw, totdat ie een keer normaal opstart.
CPU: AMD Athlon XP 2600+ (Thoroughbred) (+CoolerMaster)
CPU Speed: 2.08 GHz
RAM: Used: 323/1024MB
Video Card: ATi Radeon 9800 PRO
Sound Card: SB Live! Wave Device (Value)
Mobo: ASUS A7V8X
Monitor: Iiyama 19"
Bios Version: ASUS A7V8X ACPI BIOS Revision 1011
Voeding: Tagan 380 W
Ik hoop dat iemand me kan helpen!