Arctic Silentium T1/2 of Antec Sonata?

Pagina: 1
Acties:

• AjodokusK
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-11-2024
hallo allemaal,
ik ben bezig met een system upgrade en ik wil ook graag een nieuwe kast met voeding. Nu is mijn blik gevallen op de Arctic Silentium T1 of T2 en de Antec Sonata. Beiden kasten zijn inclusief voeding en geven ongeveer mijn budget aan. Welke van deze twee kasten zouden jullie aanraden? Ik heb over beide kasten positieve reviews gelezen, het is mij alleen een beetje onduidelijk welke voeding de beste prestaties geeft. Ik vind het erg belangrijk dat de kast stil is, maar toch goede koelcapaciteiten heeft en de voeding moet wel even mee kunnen. Ik ben niet van plan om in de komende tijd aan de SLI te gaan, dus een monstervoeding is niet nodig. Een beetje speling daarentegen is wel fijn. Misschien hebben jullie nog een andere aanrader...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Voor vragen over de voeding kan je eventueel hier terecht...
Welke voeding heb ik nodig? Deel 13

Tjsa, en qua kast keuze...
Dat is heel erg persoonlijk..
De een vind de Sonata geweldig, de ander de Silentium T1/T2...

• AjodokusK
ik bedoel eigenlijk meer of de voeding in de Sonata beter is dan die in de T1 of andersom en of er in die klasse nog een kast is incl. voeding die misschien nog interessant is.

• -ErikE-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-02 06:18
kasten zijn net als kleren, JIJ vind ze mooi en een ander kan ze spuuglelijk vinden! Je hebt (boven je budget) Lian-Li kasten die :9 zijn en je hebt (onder je budget) AOpen kasten waar mensen ook van kunnen houden!

Voor de voeding moet je zoals gezegd in het Algemene 'welke voeding heb ik nodig' topic wezen.

Ik zou zeggen, kies de Antec! Waarom? Daarom! (en ik vind `m mooier :) )

Verwijderd

De kwaliteit van Antec is stukken beter (vooral de voeding, maar ook de kast).

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 08:38

Turkish

zhé germans

PMG -> OH

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• AjodokusK
Dan gaan we denk ik voor de Sonata II. De zwaardere voeding spreekt me vooral erg aan. Heeft een van jullie ervaring met de luchttunnel die is aangebracht in de 2e versie? Reviewers zijn er niet enthousiast over begreep ik.

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
de Arctic Silentium T1 heeft een groot nadeel en dat is dat de hardeschijf volledig uit de wind staat. het word dus niet gekoeld. Als je moet kiezen tussen deze twee zou ik zeker voor de sonata gaan maar als je nog keuze hebt kijk een naar de CM Staker

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-12-2025

SgtStrider

Fractal Switchover!

De voeding in de Arctic T2 is een custom-made Seasonic voeding. Erg goed spul, trekt alles. Echter weet ik niks af van de constructie van de T2/T1, dus kan ik je daar niks over vertellen.

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

• AjodokusK
ik heb nog steeds geen keus gemaakt. Wilde voor de sonata gaan, maar kwam toen de Antec TX1050B nog tegen.... heb ik ook goede reviews over gelezen en voor dezelfde prijs krijg je de 500w smartpower. Weten jullie of deze kast veel luidruchtiger is dan de Sonata? En heeft een van jullie ervaring met deze kast?

Verwijderd

betr die silentium t-2. Heb ik ook net aangeschaft.
Helaas moet ik toch zeggen dat een beetje systeem al meer power vraagt dan de voeding (let op 350 W) kan leveren. ik zit op een athlon x2 met 6800GT videokaart + 2 dvd + 2 sata hd

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-02 11:49
Kijk op Silentpcreview

De voeding van de silentium is wat luidruchtig onder hoge belasting. Tevens zal die in de zomer (met een hoge kamer temperatuur) meer herrie gaan maken

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Pagina: 1