Toon posts:

[ASP] Direct printen, een oplossing

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Binnen Intranet omgevingen wil het nog wel eens voorkomen dat je de gebruiker direct een pagina wilt laten printen. Normaal krijg je bij de window.print() functie (javascript) altijd de bekende print dialoog uit de common dialog library te zien.

Mocht je binnen een bedrijf de mogelijkheid hebben om de Intranet site als 'trusted' binnen IE aan te merken kun je het script op onderstaande link gebruiken:
http://p2p.wrox.com/topic.asp?TOPIC_ID=6802

Ik was zelf op zoek naar een dergelijke oplossing en zag in fit forum veel vragen over dit onderwerp.
Googlen, proberen, zoeken, vragen, het leverde me dit script op.

Let wel, het is niet DE oplossing want je moet een site als 'trusted' aanmerken, altijd een beveiligingsrisico...was het niet 'ieder voordeel heeft zijn.....'

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ok. Prima. En thanx :)

Echter is de discussie waarde van je topic niet zo hoog, dus doe ik het toch dicht. Daarbij denk ik dat als je het zelf kan vinden met google, de meeste anderen dit ook wel voor elkaar krijgen :)
Daarbij komt ook nog dat window.print() e.d. javascript is (dat merk je zelf ook al op) en dat eigenlijk thuishoort in Webdesign & Graphics en niet in Programming & Webscripting.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.